در آستانه سی و چهارمین سال ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام می شود:

خدمات شهرداری منطقه 17 در 280 هزار مترمربع از حرم مطهر امام خمینی(ره)

شهردار منطقه 17، گفت: شهرداری منطقه 17 به مناسبت سی و چهارمین سال ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اقدامات خدمات شهری و زیست محیطی خود را در 280 هزار متر مربع از حرم امام خمینی(ره) انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، گفت: با توجه به اینکه در آستانه سی و چهارمین سال ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هستیم، شهرداری منطقه 17 همچون سال های گذشته به انجام خدمت رسانی به زائران این مراسم می پردازد.

وی افزود: شهرداری منطقه 17 همراه و همگام با سایر مناطق شهرداری تهران، نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مخصوص نظافت و رفت و روب را به بهشت زهرا اعزام کرده است.
شنگی به خدمت رسانی شهرداری منطقه 17 در ضلع جنوب شرقی حرم به همراه قطعه های 76 تا 79 بهشت زهرا(س) و معابر اطراف به سمت حرم مطهر اشاره و تصریح کرد: شهرداری منطقه 17، اقدامات خدمات شهری و زیست محیطی خود را در 280 هزار متر مربع از حرم امام خمینی(ره) انجام می‌دهد.

شهردار منطقه اظهار کرد: خدمت رسانی های شهرداری منطقه 17 از دوشنبه اول خردادماه آغاز شده است؛ طی این مدت نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مخصوص رفت و روب و شست و شو جهت آماده سازی مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به بهشت زهرا اعزام شده اند.

وی افزود: به صورت روزانه حدود ۲۰ الی ۲۵ نیروی خدمات شهری از ساعت ۸ الی 13 به همراه تجهیزات و خودرو خاور (جهت جمع آوری پسماند و نخاله و …)، به بهشت زهرا اعزام می شوند.

شنگی با اشاره به خدماتی که طی این مدت انجام می شود، گفت: علاوه بر شست و شو خدمات دیگری نیز در این پهنه انجام می شود؛ روزانه 300 متر مربع کند و کوب زیردرختان، هرس پاجوش های درختان، هرس شاخه های مزاحم و شاخه های خشک و علف کشی تشک درختان و 300 متر مربع از قطعات فضای سبز انجام می شود.

گفتنی است تا به امروز روزانه 25 هزار متر مربع رفت و روب، 15 مورد شست و شوی مخازن و زیرمخازنی، 2 هزار متر طول شست و شوی جداول و هزار متر طول شست و شوی انهار انجام شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.