تقدیر وزیر راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای

وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای و اقدامات انجام شده روابط عمومی سازمان در حوزه تولید محتوا و شبکه‌های اجتماعی تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مهرداد بذرپاش در این مراسم و در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی ستاد و سازمان‌‌های تابعه این وزارتخانه، وظیفه روابط عمومی‌ را ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان ذکر کرد.

وی با تاکید بر این‌که روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران و منشاء تحول و تغییر هستند، اظهار داشت: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد

وی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان، جایگاه روابط عمومی را تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان آن دانست.
بذرپاش مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به‌ وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود.

وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش‌ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم‌ترین سازمان‌ها باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت‌ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.

بذرپاش با بیان این‌که قطعا کار روابط عمومی‌ها یک کار حاشیه‌ای نیست، افزود: هر جا سازمانی به موفقیت رسیده، حاصل ادراک‌سازی درست میان روابط عمومی و مردم بوده است.

وی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اجتماعی‌ترین بخش هر سازمان، نهاد روابط عمومی است، به خطای هاله‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک‌تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی‌شود، در حالی که با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی‌تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهای مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.

وی روابط عمومی‌ها را یکی از ساختارهای اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امین سازمان‌ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی‌ها اصلاح می‌شود و جایگاه آن‌ها ارتقا خواهد یافت.

بذرپاش روابط عمومی‌ها را یاوران وزارت راه و شهرسازی برای انعکاس اقدامات در استان‌ها با استفاده از ابزارهای به‌روز دانست.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.