تصمیم جدید خودروسازان؛

عدم حضور خودروسازان در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با شرایط اعلام شده

شرکت های خودروسازی در تصمیمی جدید از عدم حضور خود در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با شرایط اعلام شده خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ از اواخر سال قبل شرکت های خودروسازی برای حضور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب برنامه ریزی هایی را پیش بینی کرده بودند و قرار بود تا در اردیبهشت ماه امسال شاهد برپایی پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب باشیم اما متاسفانه به ناگاه خبر از عدم برگزاری این نمایشگاه در تاریخ فوق آمد.

ماجرای عدم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت امسال به سیاست جدید متولیان مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب باز می گردد که در تصمیمی عجیب و غیر منطقی به دنبال برگزاری این نمایشگاه با سه شرکت برگزارکننده نمایشگاه و در قالب یک کنسرسیوم بودند.

حال در شرایطی که خبر می رسد که کنسرسیوم تشکیل شده برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران متلاشی شده است و دیگر وجود خارجی ندارد، برگزاری این نمایشگاه به تیرماه امسال موکول شده است.

اما پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که تاکنون شرکت های خودروسازی نسبت به حضور در نمایشگاه خودرو تهران و در شهر آفتاب پاسخ مثبت و روشنی نداده اند و مهمترین دلیل این اتفاق، به هم ریختگی تصمیم گیری ها در اعلام شرکت های برگزارکننده نمایشگاه، نامشخص بودن مجری یا مجریان و … اعلام شده است.

همچنین شرکت های خودروسازی و واردکنندگان خودرو در تعاملات خود خواستار برپایی نمایشگاه خودرو تهران برپایه اطلاع رسانی شفاف و اصول حرفه ای هستند و با توجه به خروج نمایشگاه های کتاب و نفت از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، شاید بیشتر از قبل به موضوع نقل مکان نمایشگاه خودرو تهران از شهر آفتاب می اندیشند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.