جشن فرشته‌ها ویژه فرزندان پرسنل شرکت بهره‌برداری مترو تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برگزاری جشن تکلیف فرزندان پرسنل شرکت در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب با اشاره به اینکه جشن تکلیف در واقع جشن بندگی است، گفت: مجموعه معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران بر خود وظیفه می‌داند با وجود تهاجم‌های فرهنگی در راستای حمایت از اجرای چنین برنامه‌هایی اقدام کند.

در این مراسم که در آستانه دهه کرامت و روز دختر برگزار شده بود بسته‌های فرهنگی از جمله چادر، سجاده، مهر نماز، ادعیه به فرشته‌های نونهال اهدا شد.

در این آیین، فرشته‌های نونهال با حضور و مشارکت در برنامه‌های متنوع و شاد، از جمله اجرای سرود و همخوانی نماهنگ و ثبت عکس یادگاری با چادر، با احکام آشنا شده و رسیدن به سن عبادت و بندگی را جشن گرفتند و شرکت در نماز جماعت حسن‌ختام این مراسم بود.

جشن تکلیف فرزندان پرسنل شرکت بهره‌برداری مترو تهران روز پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.