وزیر راه و شهرسازی:

فضای رقابتی باید در حوزه حمل و نقل گسترش یابد/ از فعالیت استارتاپ‌ها حمایت می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: فضای رقابتی باید در حوزه حمل و نقل عمومی گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم اختتامیه نمایشگاه حمل و نقل عمومی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های تخصصی بسیار اقدام مثمرثمری است اظهار کرد: برخلاف سایر نمایشگاه‌ها ما در نمایشگاه راه‌آهن و نمایشگاه حمل و نقل عمومی دستاوردهای خوبی داشتیم که این رویه در وضعیت تحریم‌های فعلی رویکرد قابل قبولی است.

وی تصریح کرد: ما اثبات کردیم در حوزه ظرفیت‌های داخلی استعداد خوبی داریم روندی که امروز در حوزه سازمان هواشناسی با حمایت از گروه‌های استارتاپی صورت گرفته و ما بر این اساس باید تمام اقدامات لازم را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی انجام دهیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌ها در نمایشگاه امسال افزایش یافته است از این رو امیدواریم بتوانیم در فضای رقابتی چه داخل و چه در خارج کشور به دستاوردهای مدنظرمان دست پیدا کنیم.

اسلامی تاکید کرد: اینکه ما بدون هزینه منفعت حداکثری کسب کنیم شعار استکباری است از این رو ما باید با انجام تمهیدات لازم در جهت توسعه زیرساخت‌های کشور اقدام کنیم و بتوانیم در سال ۹۹ چرخ پیشرفت را در کشور روزافزون کنیم.

وی گفت: یکبار دیگر از عزیزانی که در برگزاری این همایش و کارگاه‌های جانبی آن مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در این مسیر شاهد موفقیت‌های روزافزون بسیاری باشیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.