دیدار شهردار منطقه 17 با خانواه شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی/نام گذاری یکی از یوستان های دارالشهدا به نام شهیدان امیراحمدی در آینده ای نزدیک

شهردار منطقه 17 به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به دیدار خانواده شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه به همراه علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی به دیدار خانواده شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی رفتند.

در این دیدار برادر و عموهای بزرگوار این برادران شهید، به بیان خاطراتی از شهید امر به معروف و نهی از منکر «روح الله امیراحمدی» و شهید امنیت«سلمان امیراحمدی» پرداختند.

سپس شنگی روایتی از وقایع شب شهادت شهید«سلمان امیراحمدی» را بازگو کرد.مادر شهیدان امیراحمدی پس از شنیدن روایت ها و خاطرات فرزندان شهیدش که به آنها افتخار می کند، چند جلد از کتابخانه شخصی سلمان شهیدش را به شهردار هدیه داد.

لازم به ذکر است به زودی و طی یک آیین با شکوه نام گذاری، یکی از بوستان های منطقه شهیدپرور و ولایی دارالشهدای تهران با حضور مسئولان لشکری، کشوری، مدیران شهری و منطقه ای و خانواده های معظم شهدا به نام شهیدان « امیراحمدی» نام گذاری می شود.

شهید «سلمان امیراحمدی» شنبه شش 16 مهرماه سال 1401 در حالی که برای دفاع از امنیت مردم مقابل فتنه گران با شجاعت و مردانگی تمام ایستادگی کرد، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.