موسوی در گفت و گو با رخداد اقتصادی:

حمایت مجلس و جامعه ایثارگری از مدیریت بانک دی/ سرپرست بودن قیطاسی کذب محض است

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده پیرامون سرپرست بودن قیطاسی در بانک دی را تکذیب کرد و آن را خلاف واقع دانست.

سید کاظم موسوی سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی درباره اظهارات محمدصالح جوکار از اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی پیرامون اینکه حضور قیطاسی به عنوان سرپرست در بانک دی غیرقانونی است اظهار کرد: درباره آنچه برادر و دوست بنده جناب جوکار پیرامون جناب قیطاسی مطرح کرده‌اند باید از خود وی سوال کرد اما قیطاسی با توجه به رای هیئت مدیره بانک دی و تشکیل جلسه از سوی مجمع و طبق تایید بانک مرکزی مدیرعامل بانک دی هستند و صحبت‌های مطرح شده پیرامون سرپرست بودن وی صحت ندارد.

وی افزود: قیطاسی انصافا تا به امروز در راس مدیریت بانک دی عملکرد خوبی داشته است و بنده با توجه به شناختی که نسبت به وی دارم قیطاسی در فسادستیزی، حمایت از جامعه ایثارگری، رعایت بهداشت اعتباری و شفافیت در عملکرد در بانک دی رویکرد قابل قبولی داشته و توانسته در طول ۱/۵ گذشته کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قیطاسی علاوه بر مدیرعاملی بانک دی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی است و امکان حضور یک فرد با عنوان سرپرستی یک بانک در این مسند وجود ندارد از این رو انتظار است رسانه‌ها نسبت به موضوعات خبری که مطرح می‌کنند دقت نظر کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: فرآیند در پیش گرفته شده در بانک دی در دوران مدیریت قیطاسی باتوجه به گزارشات دریافتی از سوی ما و اظهارات خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران درخشان بوده و روند پیشرفت بانک دی در این مدت بسیار خوب بوده است.

وی تاکید کرد: آقای قیطاسی در حال حاضر سرپرست بانک دی نیستند بلکه با نظر مجمع و هیئت مدیره بانک دی مدیرعامل هستند و کسی که سرپرست باشد طبق قانون امکان حضورش به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی وجود ندارد وجود ندارد از این رو اخبار منتشرشده درباره سرپرستی وی کذب محض است و صحت ندارد.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد قیطاسی در بانک دی در پایان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران و مجلس از عملکرد قیطاسی راضی هستند و از تداوم حضور وی در مدیریت بانک دی استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.