پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک پیامی صادر کرد.

بسم الله النور

« کارآمدترين و بهرهورترين بانک ايران را خواهيم ساخت »

همكاران ارجمند

با تقديم سلام و خدا قوت

23 آذرماه سال 1398، بيست و هفتمين سالگشتِ تاسيس بانک مهر اقتصاد را در حالي جشن ميگيريم که محکم و استوارتر از هميشه به دلگرميِ حمايت و همراهي مشتريان و تلاش، همدلي و پشتکار همکاران ارزشي و سخت کوش مان، بر فراز قلههاي اعتماد و اعتبار ايستادهايم، آنجا که نام مان يادآور گره گشايي و خدمت بي منت به هموطنان ارجمند است.

به مثابه نهالي که بيست و شش سال قبل غرس شد و با مهر و مراقبت شما، به درختي تنومند و سرفراز تبديل گشت. بي شک اعتماد و اعتبار، ميوههاي همين درخت تنومند و سرافرازند که امروز مهمترين سرمايههاي اين بانک ارزشي به شمار ميآيند و هر يک نشات گرفته از سلامت اخلاقي، اخلاص و تعهد مديران، کارکنان، مشتريان و تمامي ذينفعان گرامي ميباشند.

خداوند متعال را شاکريم که در کنار شما بزرگواران در يکي از خوش نام ترين بانکهاي کشور قدم در راه اعتلا و آباداني ايران اسلامي نهاديم، بانکي که علي رغم تمامي محدوديتها توانست شانه به شانه بانکهاي قديمي و با تجربه کشور حرکت کند و چه بسا در پارهاي موارد گوي سبقت را نيز بربايد.

يقين دارم با توکل به حضرت حق جلّ جلاله و با اتکاي به توانمندي شما عزيزان با تلفيق 26 سال سابقهي کاري ارزشمند بانکي همراه با 95 سال سابقهي سازماني بانک سپه و دهها سال تجربهي ساير بانکهاي همراه، کارآمدترين و بهرهورترين بانک ايران را خواهيم ساخت و در قامت بانکي بزرگ تر، به اعتمادِ اعتبار و حسن شهرتي که در کارنامه داريم، در مسير خودکفايي، استقلال اقتصادي کشور و خدمترساني به تمامي اقشار جامعه با رعايت الزامات قوانين بانکداري بدون ربا گام برداريم و در تحقق اقتصاد مقاومتي موثر واقع شويم. چرا که افتخار ما، خدمت رساني به آحاد ملت شريف ايران است و اميدواريم در اين مسير، رضاي خداوند بزرگ را فراهم نماييم.

و من الله توفيق.

با آرزوي توفيقات روز افزون

غلامحسن تقي نتاج . مدير عامل

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.