تجهیز کارگاه زیرگذر شماره 3حریم خط راه آهن تهران_اهواز

شهردار منطقه ۱۷ گفت: تجهیز کارگاه سومین زیرگذر پروژه احداث زیرگذرهای حریم خط راه آهن تهران_اهواز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه در خصوص زیرگذر شماره سه پروژه احداث زیرگذرهای حریم خط راه آهن تهران_اهواز، گفت: سومین زیرگذر این پروژه که زیرگذر غربی خیابان متین و تلاقی با بزرگراه آیت الله سعیدی است، در حال حاضر تجهیز کارگاه آن انجام شده است و کارگران به صورت شبانه روزی در حال حفر شمع‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹ دستگاه بالابر در راستای اجرای این پروژه فعال است، افزود: این پروژه در راستای تکمیل شبکه معابر محدوده طراحی شده و به صورت یک زیرگذر شرق به شرق، قبل از پل‌های اتصال منطقه ۱۷ به ۱۸ بهره برداری خواهد شد.

شهردار منطقه تصریح کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده ان شالله با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی، این زیرگذر حدود یک سال آینده افتتاح و زیر بارترافیکی می‌رود.

شنگی اظهار کرد: دسترسی‌هایی که با اجرای کامل این پروژه پیش بینی شده، کاملا به صورت استاندارد بوده و عبور خودروهای امدادی با سهولت از آن انجام می شود، همچنین دسترسی شمالی_جنوبی حریم خط راه آهن تهران_اهواز را تامین می‌کند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه گره ترافیکی خیابان متین و شهید برادران مقدم به صورت کاملا چشمگیری کاهش می‌یابد که امید است رضایت خاطر شهروندان عزیز منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.