پروژه احداث فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان کلنگ زنی شد

در آیینی با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پروژه احداث مجتمع فولادی شرکت فولاد اکسین خوزستان کلنگ زنی شد.

به گزارش رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ‌آیین کلنگ‌زنی مجتمع احیاء مستقیم، فولاد سازی و ریخته گری شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور وزیر کار، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی، مدیرعامل گروه ملی فولاد، مجتبی یوسفی و سید کریم حسینی نمایندگان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه و مدیر عامل فولاد اکسین و همچنین با حضور کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان و اصحاب رسانه در این شرکت برگزار شد.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این آیین طی سخنانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم فولاد اکسین توجه به کارکنان و تلاشگران است که در این خصوص تصمیمات خوبی گرفته شد و بخش از آن نیز اجرایی شده است.

وی افزود: فولاد اکسین در زنجیره فولاد کشور، محصولات ناب و استراتژیکی تولید می‌کند که در برخی موارد تنها در حدود چند کشور دنیا این محصولات تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: در حال حاضر شرکت ۷۰۰ هزار تن سالانه تولیدات ورق فولادی دارد، در حالیکه ظرفیت اسمی آن یک میلیون و ۵۰ هزار تن بوده و تنها با اجرای طرح توسعه مجتمع فولادی این مهم محقق خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: با حمایت سهامداران شرکت کلنگ طرح فولاد سازی بر زمین خورد و انشالله در آینده با تولید اسلب مخصوص با ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن و یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن آهن اسفنجی، علاوه بر تکمیل ظرفیت کارخانه به صورت مستقیم برای یکهزار نفر نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.