با هدف توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بازاریابی و تبلیغات برگزار می شود

ده ها شرکت و بنگاه اقتصادی و همچنین کارشناسان و متخصصان و سازمان ها و نهادهای اقتصادی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران گردهم می آیند و جدیدترین راهکارهای مختلف تبلیغات و بازاریابی و یافتن مشتری و بازارهای صادراتی را ارائه می کنند.

به گزارش  پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته؛

علی اعتدالی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: در دنیای امروز گسترش صادرات و یافتن بازار های جدید صادراتی بی شک یکی از برنامه های اصلی هر کشوری محسوب می شود،در واقع باید اذعان کرد که نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های اقتصادی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: بر این اساس شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از 26 تا 29 آذرماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد تا شرکت های مختلف بتوانند نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون، تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را ارائه و در معرض دید مخاطبان دهند.

رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات وبازاریابی گفت: در این نمایشگاه بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت خواهند داشت و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه می کنند.

اعتدالی خاطر نشان کرد: رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، به نمایش گذاشتن نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمند سازی کلیه اقلام تبلیغاتی؛ برخی از برنامه های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

وی افزود: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، ارتقای سطح کمی و کیفی جایگاه تبلیغات بین بنگاه های اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات،آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی ؛ مهمترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

اعتدالی با بیان اینکه نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و حدود 25 درصد رشد یافته است، گفت: برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور چند هیئت خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی شانزدهمیننمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و‌ بازاریابی است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته از 26 تا 29 آذرماه به مدت چهار روز هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.