معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری: نیروهای مسلح درانجام امور همیشه پیشتاز بوده است

روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بازدید از دومین نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا گفت: نیروی مسلح همیشه این ویژگی را داشته که هم پیشتاز بوده و هم با سرعت و بهترین کیفیت اقدام می کرده است.

به گزارش رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا؛ دهقانی با بیان اینکه دنیا برای بحث امنیت غذایی به سراغ فناوری های جدید و استفاده از فناوریهایی که افزایش بهره بری و کیفیت و بازدهی دارند رفته است، گفت: اتکا هم این موضوع را به خوبی درک کرده است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اظهار کرد: بحث غذا و سلامت غذا یک موضوع کاملا امنیتی است و شرکت های اتکا سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری نزدیکی که بین زیست بوم تولید تا مصرف اتکا و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، بیان کرد: اقتصاد دانش بنیان شکل گرفته شده در سازمان اتکا می تواند نویدبخش فرصت همکاری برای جوانان، شرکت های دانش بنیان، تولید کنندگان و جذب سرمایه های مردمی باشد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در پایان اظهار کرد: تمام امکاناتی که در معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری داریم ازجمله نیروی انسانی و امکاناتی که به صورت قانونی امکان در اختیار قرار دادن را دارند را در اختیار سازمان اتکا قرار خواهیم داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.