تفاوت های هتل الماس 1 مشهد و هتل الماس 2 مشهد

هتل‌های مشهد مثل هتل الماس 1 و 2 زبانزد عام و خاص هستند و توانستند تجربه اقامتی بی‌نظیری را برای میهماناناش فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ با ما همراه باشید که در این مقاله قصد داریم، هتل الماس 1 مشهد و هتل الماس 2 مشهد را بیشتر بشناسیم . مشهد را باید در دسته شهرهای ایران قرار دارد که توانسته در طول سال پذیرای گردشگران از دور و نزدیک باشد. گردشگرانی که به قصد زیارت به این شهر می‌آیند به دنبال مکانی برای اقامت هستند. البته مشهد علاوه بر حرم مطهر، جاذبه‌های تفریحی، فرهنگی و تاریخی دارد که در سفرتان به این شهر باید از آن‌ها حتما بازدید کنید. هتل‌های مشهد مثل هتل الماس 1 و 2 زبانزد عام و خاص هستند و توانستند تجربه اقامتی بی‌نظیری را برای میهماناناش فراهم کنند.

درباره هتل الماس ۱ مشهد 

از هتل‌های شکیل در شهر مشهد هتل الماس 1 مشهد را می‌توان معرفی کرد. این هتل از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرد و در خیابان امام رضا، در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. هتل در۹ طبقه بنا شده و دارای ۱۶۳ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. نمای باشکوه هتل الماس 1 مشهد رو به بارگاه مقدس حضرت ثامن‌الحجج (ع) می‌باشد. جهت بهبود کیفیت و بدست آوردنرضایت حداکثری مشتریان، در سال ۱۳۹۴ این هتل زیبا با مورد بازسازی واقع شد.

نمای ظاهری که هتل دارد بسیار چشم‌نواز بوده و فضای داخلی آن از طراحی زیبایی برخوردار است. بدون شک با انتخاب این هتل در میان  هتل‌های مشهد می‌توانید یکی  از خاطره‌انگیزه‌ترین تجربه‌های سفر را داشته باشید. با اقامت در این هتل  به بازار رضا و مرکز خرید هفده شهریور دسترسی مناسب و آسانی دارید.

هتل الماس
امکانات عمومی هتل الماس 1 مشهد

پرسنل در این هتل زیبا رفتاری خونگرم و مهربان دارند. کادر هتل به‌صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش هستند تا رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند. سالن کنفرانسی که در لابی این هتل قرار دارد مناسب آن دسته از مسافرانیست که با هدفکار و تجارت به شهر مشهد عازم می شوند. در لابی امکان استفاده از فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی،تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان و نامحدود، فضای بازی برای کودکان، اتاق چمدان، سرویس رایگان و ترانسفر رفت‌وبرگشت رایگان به حرم مطهر وجود دارد. جهت دسترسی به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد این امکان را دارید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید.

هتل الماس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس 1 مشهد

اتاق‌های موجود در این هتل بسیار دل‌نواز می‌باشند و شما می‌توانید ساعت‌ها در هتل باشید، بدون اینکه خسته شوید. نورپردازی که در داخل اتاق‌ها بکار رفته است بسیارملایم و چشم‌نواز می‌باشد. از رنگ‌های گرم و دل‌نشین در دیوارها و اسباب و وسایل استفاده‌شده است. به‌طورکلی میتوان اظهار داشت، در این هتل احساس امنیت و راحتی خواهید کرد. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها شامل نمایشگر ال‌سی‌دی روی دیوار می‌شود. سوئيت یک خوابه چهار تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق یک تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، کانکت چهار تخته و پنج تخته انواع واحدهای اقامتی در این هتل هستند. توجه داشته باشید زیباییهای این هتل تنها به فضای داخلی اتاق‌ها محدود نیست، بلکه برخورداری ازچایخانه سنتی در فضای باز از جمله موارد اصلی در این هتل محسوب می‌شود. آلاچیق‌های بی‌نظیر شیشهای هم در این قسمت تعبیه ‌شده‌اند که مناسب فصول سر هستند. به‌عنوان زائران شهر مشهد انتخاب این هتل در هنگام سفر به شهر مقدسمشهد را می‌توان از بهترین تصمیمها برشمرد. در داخل اتاق‌ها امکاناتی شامل چای‌ساز، یخچال، صندوق امانات، چیلر، حمام اختصاصی وجود دارد.

رستوران هتل الماس 1 مشهد

رستوران این هتل در عین حال که بسیار بزرگ است، مجلل نیز می‌باشد و طعم غذاهایی که دارد در میان هتل‌ها و رستوران‌هایدیگر خاص است. این رستوران از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و توانسته غذاهایی با کیفیت و طعم فوق‌العاده را ارائه دهد. چندین نوع غذا هم به‌صورت سلف‌ سرویس در این رستوران سرو می شوند. این رستوران هم غذاهای خوشمزه ایرانی را ارائه می‌دهد و هم غذاهای فست‌فودی. این امر باعث شده تا مسافران با هر نوع سلیقه و ذائقه غذایی‌ بتوانند غذای موردعلاقه‌شان را انتخاب کنند. همچنین هتل الماس 1 مشهد ازکافی‌شاپ برخوردار بوده که آماده ارائه خدامت به مشتریانعزیز است.

هتل الماس

فاصله هتل الماس 1 مشهد تا  دیدنی های نزدیک

فاصله تا مسجد گوهرشاد تقریبا ۱.۸ کیلومتر است.
فاصله تا خانه تاریخی داروغه تقریبا ۲.۷ کیلومتر است.
فاصله تا حرم مطهر امام رضا تقریبا ۳.۲ کیلومتر است.
فاصله تا موزه نادری تقریبا ۴.۳ کیلومتر است.
فاصله تا پارک کوهسنگی تقریبا ۵.۱ کیلومتر است.

قوانین هتل

قوانین پذیرش

مدرک شناسایی معتبر یادتان نرود چراکه اگر ارائه ندهیدپذیرش تان اصلا صورت نمی گیرد. می‌دانستید شرط اولیهپذیرش مسافر در هتل چیست؟ اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت.
زوج‌های ایرانی برای پذیرش شدن باید شناسنامه عکس‌دار همراهشان باشد و ارائه دهند.
مهمانان خارجی برای پذیرش شدن باید مهر ویزا و مهر ورود به ایران را داشته باشند. تاریخ اعتبار و انقضاالزامی است.
اگر به عنوان مسافر قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شوید،  براساس قوانین هیچ گونه تعهدی مبنی بر تحویل اتاق زودتر از موعد داده نمی‌شود.
اگر به اتاق و اموال هتل خسارتی وارد کنید، جریمه دارد. باید بدانید هر خرابی وسایل اتاق، به دقت توسط پرسنل هتل بررسی می شود.
حیوانات خانگی را به هیچ عنوان به هتل نیاورید.

 

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار شخص صورت خواهد پذیرفت.
بانوان و آقایان این اجازه را ندارند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت داشته باشند. شایان ذکر استمسئولیتی متوجه هتل نیست.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته است. البته به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، الزامی می‌باشد.
دخانیات را نمی‌توانید در هتل استعمال کنید چراکه شامل جریمه می‌شود.

قوانین مهمان

هم‌جنس بودن میهمان مدعو و میهمان مقیم مهم است. یاهر دو باید خانم باشند یا هر دو آقا.
در صورتی که میهمان در اتاق هتل اقامت دارد هزینه مازاد به صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت بیشتر، از مسافران گرفته می‌شود.
میهمان مدعو برای آنکه وارد هتل شود باید مدارک شناساییمعتبر به پذیرش هتل ارائه دهد.

 

هتل الماس

درباره هتل الماس 2 مشهد

در شهر مقدس مشهد هتلی بسیار نام‌آشنا به نام هتل الماس ۲واقع‌شده است. این هتل ۵ ستاره را می‌توان یکی از مجلل‌ترینهتل‌های گروه هتل الماس معرفی کرد که در خیابان امام رضایمشهد و در اواخر سال ۱۳۹۵ افتتاح‌شد. این هتل تاکنون میزبانمسافران و زائران بسیاری بوده است. مسافران زیادی از اقصینقاط کشور چه ایران و چه خارج از کشور این هتل را برایاقامتشان انتخاب می‌کنند.

هتل الماس

امکانات عمومی هتل الماس 2 مشهد

در هنگام اقامت در هتل الماس 2 مشهد؛ مسافران می‌توانند به اینترنت در لابی متصل شوند. این هتل از ۲۵ طبقه برخوردار است که با هدف رفت‌وآمد در میان طبقات مختلف آسانسور فراهم ‌شده است. امکانات رفاهی مناسبی برای معلولین و سالمندان عزیز تعبیه‌شده است. از جمله امکاناتی که هتل الماس 2 مشهد را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند، سرویس ویژه حرم می‌باشد. این سرویس رفت‌وآمد به حرم را توانسته برای زائران بسیار آسان کند. شما می‌توانید به‌صورت رایگان  از اینخدمات استفاده کنید.

چرا آن دسته از میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نباید نگران جای پارک باشند؟ چراکه هتل الماس 2 مشهدفکر همه جا را کرده است. برای میهمانان جهت پارک کردنماشین فضایی تحت عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. این فضا به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. خدمات و امکانات دیگر موجود در هتل الماس 2 مشهد را در ادامه می‌گویم. خودپرداز و خدمات خانه‌داری که بسیار اهمیت دارد، چایخانه به صورت سنتی، فروشگاه، ترانسفر رفت‌وبرگشت، خدمات لاندری و خشک‌شویی، خدمات مربوط به باربری،تاکسی‌سرویس از جمله این خدمات است.

هتل الناس

امکانات تفریحی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد چه امکانات تفریحی دارد؟ هتل از استخر، سونا و جکوزی برخوردار می‌باشد. می‌توانید پس از زیارت و جهت رفع خستگی از کلی دور زدن به قسمت‌ها مراجعه کنید و کمی استراحت کنید. بخش ماساژ نیز در هتل الماس 2 مشهدوجود دارد تا اینگونه آسودگی و آرامش را به میهمانان تقدیم کند. برای آن گروه از مسافرانی که کودک دارند هم قسمتی به‌عنوان گیم نت در این هتل تعبیه شده تا کودکان برای ساعتی سرگرم گردند.

امکانات اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد چیست؟

هتل الماس 2 مشهد از ۲۱۸ اتاق و سوئیت مختلف برخوردار می‌باشد که هر کدام از این واحدهای اقامتی دارای سبک‌‌هایمختلفی هستند. طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها تزئیناتیبی‌نظیر دارند. درباره اتاق‌های هتل باید گفت مجموعه‌ای از تمدن‌های گوناگون دنیا از رنگ هندی تا شور ونشاط ایتالیاییوجود دارد. همین تنوعی که در طراحی اتاق‌ها تعبیه شده باعث می‌شود میهمانان بتوانند اتاق دلخواهشان از این هتل را انتخاب کنند و دخاطره‌ای دلچسب از اقامت را در این هتل تجربه نمایند.

چرا باید طبقات بالایی هتل الماس 2 مشهد را برای اقامت انتخاب کنید؟ چون اینگونه می‌توانید به چشم‌اندازی از حرم مطهر و البته خیابان‌های اطراف دست پیدا کنید که بسیار تماشایی است. تمامی اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. خدمات و امکانات دیگر ارائه ‌شده شامل کمد لباس، یخچال، مبلمان، آب رایگان، تلفن و مینی بار می‌شود. در اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد خدمات روم سرویس و صبحانه هم ارائه می‌شوند. در داخل اتاق‌ها صندوق امانات وجود دارد تا اینگونه میهمانان اشیا گران‌ و ارزشمندشان را با خیال راحت در هتل قرار دهند و در شهر گشت‌وگذار کنند. هم در تمامیاتاق‌های هتل الماس 2 مشهد چای‌ساز وجود دارد تا اینگونه میهمانان در هر ساعت و زمانیکه تمایل داشتند نوشیدنی گرم مدنظرشان را میل کنند. در داخل اتاق‌ها برای سرگرمی و تفریحمیهمانان تلویزیون قرار داده ‌شده است. اینگونه میهمانانمی‌توانند زمانی را به تماشای برنامه‌ای که به آن علاقه دارنداختصاص دهند. داخل اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی وجود دارد. در داخل اتاق‌ها لوازم بهداشتی موردنیاز میهمانان همچون حوله و دمپایی فراهم است.

هتل الماس

فاصله هتل الماس 2 مشهد تا دیدنی‌های نزدیک

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی تقریبا ۱.۴ کیلومتر است.
فاصله تا موزه مردم‌شناسی تقریبا ۱.۴ کیلومتر است.
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز تقریبا ۱.۸ کیلومتر است.
فاصله تا حرم مطهر امام رضا تقریبا ۲.۵ کیلومتر است.
فاصله تا موزه نادری تقریبا ۳.۶ کیلومتر است.

 

قوانین هتل

قوانین پذیرش

مدرک شناسایی معتبر یادتان نرود چراکه اگر ارائه ندهیدپذیرشتان اصلا صورت نمی‌گیرد. می‌دانستید شرط اولیهپذیرش مسافر در هتل چیست؟ اصل شناسنامه و کارت ملییا پاسپورت.
زوج‌های ایرانی برای پذیرش شدن باید شناسنامه عکس‌دار همراهشان باشد و ارائه دهند.
مهمانان خارجی برای پذیرش شدن باید مهر ویزا و مهر ورود به ایران را داشته باشند. تاریخ اعتبار و انقضا الزامی است.
اگر به عنوان مسافر قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شوید، براساس قوانین هیچ‌گونه تعهدی مبنی بر تحویل اتاق زودتر از موعد صورت نخواهد گرفت.
اگر به اتاق و اموال هتل خسارتی وارد کنید، جریمه دارد. باید بدانید هر خرابی وسایل اتاق، به دقت توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.
حیوانات خانگی را به هیچ عنوان به هتل نیاورید.

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار شخص صورت خواهد پذیرفت.
بانوان و آقایان این اجازه را ندارند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت داشته باشند. شایان ذکر استمسئولیتی متوجه هتل نیست.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته است. البته به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، الزامی می‌باشد.
دخانیات را نمی‌توانید در هتل استعمال کنید چراکه شامل جریمه می‌شود.
مهمانان عزیز توجه داشته باشند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت است و باید استعلام گرفته شود.

قوانین مهمان

هم‌جنس بودن میهمان مدعو و میهمان مقیم مهم است. یاهر دو باید خانم باشند یا هر دو آقا.
در صورتی که میهمان در اتاق هتل اقامت دارد هزینه مازاد به صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت بیشتر از مسافران گرفته می‌شود.
میهمان مدعو برای آنکه وارد هتل شود باید مدارک شناساییمعتبر به پذیرش هتل ارائه دهد.

جمع‌بندی

اگر قصد سفر به یکی از شهرهای ایران را دارید، مشهد را در صدر لیستتان قرار دهید. این شهر از جاذبه‌های بی‌نظیری برخوردار است که باعث شده بسیاری از گردشگران آن را برای مقصدی فوق‌العاده انتخاب کنند. احتمالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده که چرا به مشهد باید رفت؟ پاسخ ساده است. مشهد به جز صحن مقدس امام رضا از بسیاری از جاهای دیدنی برخوردار می‌باشد که ارزش دیدن دارند. هتل‌های مشهد نیز توانستند با ارائه خدمات قابل قبول مسافران را راضی نگهدارند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.