پیام مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز ملی منابع انسانی

بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک ایران در پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پست ایران در متن پیام مدیرعامل پست بانک ایران آمده‌است:

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، در آستانه روز ملی منابع انسانی از تلاشها و خدمات صادقانه کلیه همکاران بانک و کارگزاران باجه های بانکی روستایی در بانک تشکر کرده و امیدوارم با همت مضاعف و عزم راسخ و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “مهار تورم و رشد تولید ” نام گذاری شده است شاهد خدمت رسانی شایسته و کار آمد به مردم شریف کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی باشم.

باور دارم منابع انسانی سر چشمه همه تحولات و موثرترین عامل در کیفیت خدمات است و با توسعه و بهره گیری از این سرمایه عظیم می توان از چالش ها و تهدید ها ، فرصت ها و نقاط قوت ساخت.

منابع انسانی پیشرو ، شکوفا ، نوآور ، پویا و با نشاط ضامن موفقیت بانک می باشد .کارکنان بانک بزرگترین و ارزشمند ترین منبع تولید ثروت و درآمد و کلیدی ترین عامل در دستیابی به اهداف بانک می باشد لذا ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فردی و سازمانی و فراهم کردن فرصت هایی برای رشد و ایجاد آسودگی خاطر حداقلی از دغدغه های معیشتی در چاچوب قوانین و مقررات از اهدافی است که در این بخش دنبال می شود.

شایسته است که به تلاشگران حوزه منابع انسانی خدا قوت عرض نموده و امیدوارم در راهبری و استفاده از این منبع ارزشمند مدفق باشند.

بهزاد شیری

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.