ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در روز جهانی قدس

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه ویژه برنامه‌های فرهنگی این شرکت در روز جهانی قدس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب گفت: زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: برپایی استیج با حضور خواننده‌های مطرح کشور، غرفه کودک و فلسطین، نقاشی و رنگ آمیزی ماکت ویژه مراسم توسط کودکان، اجرای مسابقه و اهدای هدایای ویژه، اهدای بادکنک به کودکان، برپایی پایگاه سلامت، کارگاه خطاطی و خوشنویسی، غرفه عفاف و حجاب، توزیع محصولات فرهنگی، مشاوره حقوقی, اکران نمایشگاه عکس از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران در مراسم یوم الله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی ادامه داد: توزیع پرچم ایران اسلامی و پوستر در بین راهپیمایان و همچنین اجرای سرودهای انقلابی و حماسی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و جوانان در ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی و تئاترشهر، فضاسازی و نصب بنر در ایستگاه‌های مترو تهران از دیگر اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران است که می‌توان به آن اشاره کرد.

نقیب در پایان افزود: انتفاضه زنده است و پیروزی جبهه مقاومت قطعی و نزدیک خواهد بود و این حاصل اتحاد ذیل پرچم اسلام است و ان‌شاالله جوانان ادامه‌رو راه شهدای گرانقدر خواهند بود و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.