برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی مرکز فابا

مرکز فابا به رسم 16سال فعالیت مستمر خود، در سال 1402 نیز برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی را در سطوح مختلف در دست اقدام دارد و تا اوایل اردیبهشت‌ماه نحوه برگزاری و شرح سطوح مختلف این دوره های آموزشی به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از ‌فابانیوز، بخشی از این آموزش‌ها ویژه مدیران ارشد نظام بانکی است که تاکنون چندین دوره برگزار شده است، برخی دیگر هم ویژه مدیران میانی در سطوح کارشناسان ارشد می باشد و همچنین برای همه فعالان و علاقمندان به اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری نیز دوره های آموزشی پیش بینی شده است.

دوره های آموزشی تخصصی مرکز فابا از خردادماه امسال در سالن اجتماعات این مرکز در سطوح مختلف و با زمانبندی‌های مختلفی برگزار می‌شود، به‌طوری که زمان برگزاری این دوره‌ها با توجه به محتوای هر دوره از ۴ تا ۴۰ ساعت در دوره های مختلف متغیر است.

این دوره‌های آموزشی تخصصی به صورت حضوری برگزار می‌شود و همه محتوای آموزشی آن ها ضبط و پس از مدتی در سامانه آموزشی مرکز فابا مجددا برای خرید علاقمندان بارگزاری می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دوره ها این است که محتواهای آموزشی آن ها در مقاطع مختلف در قالب کتاب‌های آموزشی تهیه و تدوین خواهد شد.

برای تمامی افرادی که در دوره‌های آموزشی حضوری شرکت می‌کنند، گواهینامه صادر می‌شود.

گفتنی است، علاقمندان در صورتی که دوره آموزشی خاصی یا موضوع ویژه‌ای را پیشنهاد دارند نیز می‌توانند تا اواخر فروردین‌ماه موضوع را به مرکز فابا ارایه کنند و در صورت تایید و امکان ایجاد ظرفیت جدید، در لیست برنامه آموزشی قرار می گیرد.

ضمنا مرکز فابا همچون سنوات گذشته در تلاش است، تا در رشته های مختلف از جمله بانکداری دیجیتال، هوش مصنوعی، بلاکچین، فین تک، مدیریت ریسک و … دوره های DBA را برای علاقمندان برگزار کند که جزییات آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

ذکر این نکته نیز ضرورت دارد که مرکز فابا در طول سال های گذشته بیش از 450هزار نفر ساعت آموزش در سطوح مختلف ارائه کرده است و در این دوره از همکاری آکادمی اینکال برخوردار است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.