مدیرعامل بانک سینا در دیدار نوروزی همکاران:

اجرای صحیح طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است

مدیرعامل بانک سینا مهم‌ترین اولویت سال 1402 این بانک را اجرای صحیح طرح راهبردی کسب‌وکار عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در دیدار نوروزی با اعضای هیئت‌مدیره، معاونین، مدیران و رؤسای ادارات این بانک ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران در تحقق اهداف سال 1401 قدردانی کرد.

وی در تشریح رویکردهای اصلی بانک سینا در سال جاری اظهار داشت: اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، استقرار نظام جدید بودجه‌ریزی و تلاش برای کاهش بهای تمام‌شده پول، رشد منابع، مدیریت هزینه‌ها و سودآوری بیشتر از مهم‌ترین اولویت‌های پیش روی بانک در سال 1402 است.

از طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا اسفندماه سال گذشته رونمایی شد که بر اساس آن، در یک دوره سه ساله، نظام کسب‌وکاری این بانک متناسب با تغییرات حوزه اقتصاد، تغییر کرده و سهم بازار و سودآوری بانک سینا به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در این طرح توجه ویژه‌ای به الگوهای جدید بانکداری و استفاده از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات به مشتریان صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه با ترسیم وضعیت اقتصادی کشور و تبعات آن بر صنعت بانکداری، گزارشی از عملکرد بانک سینا در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته توانستیم تا پایان بهمن‌ماه، اهداف بودجه تعیین‌شده را محقق کنیم که دستاورد مهم همکاران بوده است.

وی با اشاره به سهم منابع ارزان‌قیمت از کل منابع بانک گفت: سهم منابع ارزان‌قیمت بانک در سال گذشته به 32 درصد از کل منابع رسیده است که امیدواریم این روند رو به رشد در سال جاری نیز ادامه یابد.

فتحعلی رشد منابع بانک را در سال گذشته 27 درصد عنوان کرد و افزود: در این میان در بخش سپرده‌های قرض‌الحسنه نیز رشد 55 درصدی را تجربه کردیم.

فتحعلی تصریح کرد: از نظر مطالبات غیرجاری در سیستم بانکی جزو بانک‌های دارای کمترین میزان مطالبات معوق هستیم.

وی عملکرد گروه مالی بانک را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: قیمت سهام بانک در بازار سرمایه 61 درصد رشد داشته که بیش از بازدهی بورس و متوسط بازده گروه بانکی‌ها در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل بانک سینا اظهار امیدواری کرد بانک سینا در سال جدید با خلق ارزش‌های بیشتر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات مقتضی، با همت، تلاش وهمدلی یکایک همکاران به اهداف مدنظر دست یابد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.