امضای دو تفاهمنامه اقتصادی میان ایران و ازبکستان

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در ازبکستان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌های اقتصادی میان ایران و ازبکستان در زمینه گمرک و استاندارد امضا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بهمن حسین‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران از برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاشکند ازبکستان خبر داد.

وی با اعلام این که این نمایشگاه همزمان با سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان برگزار می‌شود، افزود: از 20 تا 22 آذر ماه سایت نمایشگاهی هتلی در  تاشکند میزبان این نمایشگاه و اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران با اعلام این خبر که همزمان با این نمایشگاه و اجلاس، همایش شناخت بازار دو کشور و جلسات B2B نیز برپا می‌شود، اظهارداشت: تفاهم‌نامه‌های اقتصادی نیز میان ایران و ازبکستان در زمینه‌هایی مانند گمرک و استاندارد در این جلسات به امضا خواهد رسید.

وی به نحوه برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در ازبکستان اشاره کرد و گفت: بیش از 25 شرکت در گروه های کالایی ساختمانی، فولاد، کفش، پتروشیمی و چاپ و بسته‌بندی در این نمایشگاه به معرفی محصولات خود در فضایی بالغ بر 500 مترمربع خواهند پرداخت.

حسین‌زاده در پایان افزود: هیأتی از سوی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا. ایران پیش از این راهی تاشکند شده‌اند و با همکاری اتاق بازرگانی سفارت کشورمان در ازبکستان مقدمات برپایی اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاشکند را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.