کدام شهر شمال برای اجاره ویلا مناسب است؟

وقتی پای سفر شمال به میان می‌آید اغلب افراد به مناطقی چون رامسر، رشت و چالوس فکر می‌کنند؛ شهرهایی که با مکان‌های گردشگری و طبیعی زیبا مسافران و گردشگران را مجذوب خود می‌کنند و به عنوان پایگاه‌های گردشگری ایران شناخته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ از جاهای دیدنی شمال که بگذریم وجود ویلاها و اقامتگاه‌های متنوع در این شهرها نیز علت دیگری برای محبوبیتشان است. اما آیا تنها همین موارد برای سفر و اجاره ویلا در شمال کافی هستند؟ چه شهرهایی وجود دارند که می‌توانیم در آن‌ها اقامت کنیم و خوش بگذرانیم؟

رامسر، عروس شهرهای شمالی

همان‌طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم رامسر اولین انتخاب بیش‌تر مسافران و گردشگران است؛ شهری با طبیعت بی‌نظیر و امکانات تفریحی فوق‌العاده که می تواند مقصد مناسبی برای همه افراد باشد. درواقع فرقی ندارد شما اهل طبیعت گردی هستید یا می‌خواهید تفریحات هیجان انگیز را تجربه کنید، در هر صورت رامسر می‌تواند پاسخگوی علایق و خواسته‌های شما باشد. از طرف دیگر در این شهر ویلاها و اقامتگاه‌های متنوعی وجود دارد که هر کدام با قیمت‌ها و خدمات متفاوتی ارائه می‌شوند. تنوع بالای ویلاهای رامسر در کنار مناظر شگفت انگیز و امکانات خارق العاده باعث می‌شود اقامتی آرامش‌بخش داشته باشید.

تنکابن، شهری در دل دریا

یکی دیگر از شهرهای شمالی ایران تنکابن است که بیش‌ترین خط ساحلی را دارد. شهری که یک طرفش دریا و طرف دیگر آن جنگل های دوهزار و سه‌هزار واقع شده‌اند و مانند بهشت روی زمین می‌درخشد. در این شهر ویلاهای ساحلی، جنگلی و کلبه‌های چوبی بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام با امکانات متفاوتی ارائه می‌شوند با اقامت در ویلاهای تنکابن دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی رامسر و نشتارود خواهید داشت؛ شهرهایی که در شرق و غرب مازندران واقع شده‌اند و تنها ۲۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارند. بنابراین اقامت در تنکابن یک تیر و چند نشان است. زیرا هم از مکان‌های دیدنی این شهر بهره‌مند می‌شوید هم به شهرهای مجاور دسترسی خوبی دارید.

مقایسه شهرهای مختلف شمالی برای اجاره ویلا

درفک و اقامت در جنگل‌های افسانه‌ای

یکی دیگر از شهرهای شمالی، درفک است که اقامتی بی‌نظیر در جنگل‌های انبوه را برای شما به ارمغان می‌آورد. این شهر در استان گیلان و نزدیکی رشت قرار دارد و مجموعه کاملی از ویلاهای لوکس، کلبه‌های چوبی، مسیرهای پیاده روی، آبشارهای متعدد و امکان تجربه زندگی روستایی را در خود جای داده است. این‌طور که به نظر می‌رسد درفک می‌تواند مکانی عالی برای دوستداران طبیعت باشد.

شیرگاه، بهشتی در شرق مازندران

اگر کمی از غرب به سمت شرق مازندران بروید، به جایی می‌رسید که شما را حیرت زده می‌کند. منطقه گردشگری شیرگاه که یکی از شهرهای مازندران است و ویلاهای و اقامتگاه‌های بوم گردی بسیار زیادی دارد. اما این تمام ماجرا نیست؛ اکثر این ویلاها واقامتگاه‌ها در کنار جنگل و رودخانه قرار دارند و روح مسافران را نوازش می‌کنند. جالب است بدانید که در حیات این ویلاها معمولا باغچه‌های سبزی و درختان میوه نیز وجود دارد. بنابراین می‌توانید با اجازه مالک ویلا، کمی از سبزیجات و محصولات اقامتگاه میل کنید و حسابی لذت ببرید. اقامت در این شهر برای مسافران تهرانی که از جاده فیروزکوه راهی شمال می‌شوند، می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد. زیرا هم فاصله کمی تا تهران دارد هم معمولا خلوت‌تر از سایر شهرهای شمالی است.

گرگان و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیرش

امکان ندارد کسی اهل سفر و گشت و گذار در شمال باشد و هوای سفر گرگان به سرش نزند. چطور می‌شود دیدن جنگل ناهارخوران، رامیان، جنگل النگدره، روستای زیارت و… را از دست داد؟ گرگان پر از ویلاهای لوکس و اقامتگاه‌های مناسب است که با بهترین وسایل و امکانات تجهیز شده‌اند و می‌توانند متضمن اقامتی راحت برای مسافران باشند. با اقامت در ویلاهای این شهر روی دیگری از سفر شمال را تجربه می‌کنید.

مقایسه شهرهای مختلف شمالی برای اجاره ویلا

اجاره ویلا در شمال، اقامتی راحت در دل طبیعت

در این مطلب تعدادی از شهرهای پرطرفدار شمال را برای اجاره ویلا بررسی و معرفی کردیم. شهرهایی که هرکدام جاذبه‌ها و مزیت‌های خاص خودشان را دارند و به نوعی می‌توانند برای سفر مناسب باشند. بخش زیادی از این انتخاب به شما و سلیقه خودتان مربوط می‌شود. به عنوان شهرهای رامسر و تنکابن با داشتن خط ساحلی گسترده برای عاشقان دریا مناسب هستند. هوای این شهرها معمولا شرجی است؛ به همین علت برای کسانی که به هوای خشک عادت دارند می‌تواند آزاردهنده باشد. بنابراین انتخاب بهترین شهر شمالی برای اجاره ویلا چیزی است که باید خود شما به با کمک همسفرانتان انجام دهید. اما برای سهولت بیش‌تر پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا مراجعه و گزینه‌های موجود برای اجاره ویلای شمال را با هم مقایسه کنید. بدون شک در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین نتایج می‌رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.