بازدید نوروزی مدیر عامل از شعب و واحدهای ستادی کشیک بانک دی

مدیر عامل بانک دی در دومین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ از تعدادی شعب و واحدهای کشیک نوروزی این بانک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از بانک دی، علیرضا قیطاسی در دومین روز سال 1402 با حضور در شعب کشیک پاسداران، شریعتی و وزرا، ضمن قدردانی از کارکنان حاضر در شعب به منظور ارائه خدمات به مشتریان، بر لزوم جذب منابع جدید، بازاریابی منطقه ای و رعایت بهداشت اعتباری تاکید کرد.

وی همچنین در جریان بازدید از اداره امور شعب استانها و اداره بازرسی، نظارت دقیق و کامل بر ماموریت‌های محوله را خواستار شد.

مدیر عامل بانک دی با دریافت گزارشی از عملکرد خودپردازهای این بانک در سراسر کشور، لزوم پرستاری از این سامانه هارا  به منظور ارائه خدمت موثر به مشتریان  یادآور شد.

قیطاسی همچنین در تماس با مرکز تماس و ارتباط با مشتریان بانک، آخرین وضعیت خدمت رسانی این مرکز را جویا شد.

گفتنی است در روز سوم فروردین ماه نیز، شعب کشیک بانک در تهران و استان‌ها از ساعت 9 تا 12 به مشتریان خدمت رسانی خواهند کرد.

مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک (دی جت) دریافت کنند.

همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه‌روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

گفتنی است، بانک دی با تشکیل ستاد استقبال نوروزی از هفته پایانی سال با افزایش ساعت خدمت‌رسانی شعب، برنامه‌ریزی برای تامین اسکناس در خود پردازها و خودگردان‌ها و تعیین شعب و باجه‌های کشیک در ایام نوروز تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان در روزهای ابتدایی سال جدید به کار بسته است.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.