همزمان با بهار طبيعت انجام می شود؛

غبار روبي و تجهيز نمازخانه‌هاي مترو تهران

با توجه به تقارن حلول ماه مبارك رمضان و ايام نوروز، تمام نمازخانه‌هاي مترو جهت استفاده مسافران روزه‌دار تكميل و تجهيز می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصا‌دی به نقل از مديريت ارتباطات و امور‌بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو  تهران و حومه، تكميل و تجهيز نمازخانه ايستگاه‌هاي مترو به منظور ايجاد رفاه و آسايش مسافران جهت اقامه نماز، در چند فاز از اسفند ماه در  30 نمازخانه آغاز شده است.

در فاز اول فرش مخصوص نمازخانه (به متراژ هزار و ۲۰۰ متر مربع) و ديگر وسايل مورد نیاز در نماز خانه  ايستگاه هاي قلهك، خيام، پانزده خرداد، شهرري، دكتر شريعتي، كهريزك ، ميدان محمديه، در خط يك و ايستگاه هاي امام حسين (ع)، فدك، شهيد نواب صفوي، بهارستان، سبلان و پايانه صادقيه، در خط دو و ایستگاه  ميدان حضرت ولي‌عصر(‌عج) در خط سه،  ايستگاه‌هاي ميدان انقلاب اسلامي و دروازه دولت، در خط چهار و ايستگاه‌هاي شهيد ستاري، شهيد اشرفي اصفهاني، يادگار امام (ره)، مرزداران، شهرك آزمايش، شهداي هفده شهريور و شهید رضایی در خط شش و ايستگاه هاي آهنگ، ميدان قيام، ميدان محمديه و بوستان گفتگو در خط هفت به همت ستاد اقامه نماز شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه تعويض شده است.

در فاز دوم نيز تجهیز و تکمیل ۱۰  ايستگاه دیگر در دستور كار قرار گرفته است و مجموعا در دو فاز 1800 متر فرش استفاده خواهد شد.
همچنین تمامي نمازخانه‌ها نيز همزمان با طرح استقبال از بهار غبار روبي شدند.

گفتنی است، در این ایام کرسی اذان در ایستگاه های مترو با همکاری فرهنگسرای مترو برپا می شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.