قدردانی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تلاش ها و خدمات کارکنان این شرکت در بیست و چهارمین سالگرد بهره برداری از مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه 16 اسفند سالگرد بهره برداری از مترو است گفت: بعد از گذشت ۲۴ سال بهره برداری، مترو تهران بزرگترین شبکه در حمل و نقل ریلی درون شهری کشور است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی ضمن تبریک بیست و چهارمین سالگرد بهره برداري ازمترو تهران و حومه اظهار کرد: در شانزدهم اسفند ۱۳۷۷ اولین روزی که قطار مترو در مسیر تهران(صادقیه) – کرج حرکت کرد، خیلی ها از این صنعت به عنوان صنعتی لوکس یاد می کردند اما در مدت کوتاهی این وسیله حمل و نقل پاک، سریع و ارزان جای خود را در میان شهروندان پیدا کرد.

وی افزود: امروز مترو تهران با 258 کیلومتر شبکه و 144 ایستگاه فعال روزانه با بیش از دو هزار اعزام در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه طی بیست و چهار سال گذشته حدود ده میلیارد ۸۰۰ ميليون سفر در خطوط مترو تهران و حومه ثبت شده است، گفت: این سفرها نتیجه زحمات و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه است.

درستی گفت: ثمره  این پیگیری ها و اقدام ها را در  رضایت‌مندی شهروندان و حتی مطالبات بیشتری که دارند می توان مشاهده کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز فرصت را غنیمت شمرده و به بهانه بیست و چهارمین سالگرد بهره برداری از مترو تهران و حومه از تمام کسانی که برای تاسیس مترو تلاش کردند قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

درستی تصریح کرد: در آغاز بهره برداری از مترو وارد کننده این صنعت بودیم، اما امروز توان این را داریم که به عنوان صادر کننده این صنعت ریلی باشیم. همچنین در حوزه بهره برداری، تعمیر و نگهداری متخصصان بسیار ماهر و توانمندی داریم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تأمین منابع لازم بتوانیم در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران قدم برداریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.