امضای تفاهم‌نامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف

در زمینه ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای میان کمیسیون ملی یونسکو- ایران و اندیشکده حکمرانی شریف به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ این تفاهم‌نامه 6 اسفند 1401، در راستای انعکاس دستاوردها و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم، فناوری و نوآوری در سطح بین‌الملل و بهره‌برداری از امکانات، توانمندی‌ها، پتانسیل و ظرفیت‌های مشترک میان علی‌اکبر متکان، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و سید محمد صادق امامیان، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره اندیشکده حکمرانی شریف، منعقد و طی آن چارچوب همکاری‌های متقابل، معین شد.

از جمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به حمایت معنوی و حقوقی کمیسیون از برنامه‌ها و فعالیت‌های اندیشکده، ذیل اهداف یونسکو و همکاری اندیشکده در برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و میزگردهای تخصصی کمیسیون در حوزه علم و فناوری، اشاره کرد.

همچنین مقرر شد کارگروهی مشترک از نمایندگان طرفین به منظور پیگیری، نظارت و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، تعیین شده تا علاوه بر پیگیری، راهبری، سیاستگذاری و تصویب برنامه‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

در این جلسه اکبر یوسفی، معاون اجرایی، هدی زارع، مشاور علمی کمیسیون ملی یونسکو- ایران و مجید افشانی مدیر گروه بین‌الملل اندیشکده حکمرانی شریف نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.