حضور بانک دی در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه

غرفه بانک دی در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، این رویداد با حضور دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و جمعی از مدیران اقتصادی کشور در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در افتتاح این نمایشگاه با ابراز خرسندی از این که نهادهای اقتصادی زیرمجموعه این بنیاد فعال هستند، گفت: سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه آن بخش‌های مهمی از اقتصاد کشور را در اختیار دارند و به خوبی آنها را مدیریت می‌کنند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان این که ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر، مورد حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار امیدواری کرد برگزاری این رویداد و رویدادهای مشابه، به هم‌افزایی و انعقاد قراردادهای اقتصادی قابل توجهی منجر شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز در این نمایشگاه، با تاکید بر لزوم توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه اقتصادی، پیش‌قدم شده و فرصت‌های مناسبی را برای حرکت رو به پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها ایجاد کرده است.

گفتنی است غرفه بانک دی از ۲ تا ۵ اسفند ماه، پذیرای میهمانان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.