سازمان اتکا اقدامات بسیار بزرگی برای کشور انجام داده است

دکتر سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم در بازدید از نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا گفت: اتکا اقدامات بسیار بزرگی در راستای مسوولیت اجتماعی خود در کشور انجام داده است.

به گزارش رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا؛ نجفی اظهارکرد: سازمان اتکا توانسته است با بهره برداری از تخصص های دانش بنیان در زمینه هایی حائز اهمیت برای کشور مانند تولید بذر، در این حوزه در راستای خودکفایی اقدام و محصولات سالم را به دست مردم برساند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تولید پوشاک ایرانی اسلامی و لوازم خانگی از جمله اقداماتی بود که حائز اهمیت است، گفت: سازمان اتکا با تولید محصولات و لوازم خانگی شرایط ازدواج آسان را فراهم کرده است و اگر جوانی قصد ازدواج داشته باشد با قیمت ارزان تر می تواند محصولات ملی و داخلی را خریداری و زندگی مشترک خود را شروع کند.

نجفی بیان کرد: با وجود فروشگاه های زنجیره ای شهروند، می توانیم تولیدات سازمان اتکا را در این فروشگاه ها عرضه کنیم . وی همچنین گفت: درباره کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و تحقق مسوولیت اجتماعی می توانیم با سازمان اتکا همکاری داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم با اشاره به وضعیت خشکسالی کشور و بخصوص شهر تهران اظهار کرد: فعالیت های سازمان اتکا در هوشمندسازی آبیاری قابل تحسین است و شهرداری تهران می تواند از این فناوری در بهبود آبیاری فضای سبز بهره مند شود.

آب که ما در کل کشور بخصوص با مساله کم آبی روبرو هستیم می توانیم از این فناوری برای آبیاری فضاهای سبز استفاده کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.