آل اسحاق:

بسیج در ایران حکم عصای موسی را دارد/ باید پشتیبان نهادهای مردمی باشیم

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی حکم عصای موسی را دارد و از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مسائل کشور استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی یحیی آل‌اسحاق رئیس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی صبح امروز در همایش نقش فعالان اقتصادی در تحقق گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت بسیج با تقدیر از عملکرد بسیج اظهار کرد: بسیج در کشور ما در حکم عصای موسی است و از تمام ظرفیت‌های خود در جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

وی افزود: هرجایی که فضای بسیجی وجود داشته رونق و اقتدار در آنجا حاکم است به گونه‌ای که ترامپ معتقد است ۷ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کرده ولی نتوانسته نتیجه‌ای کسب کند و این به دلیل راه و روش بسیجی است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق تصریح کرد: کل استکبار دست در دست هم دادند تا ایران را نابود کنند اما موفق نشدند و تمام کسانی که بر علیه ما بودند امثال صدام دیگر وجود خارجی ندارند و این رویکرد تنها با روحیه و منش بسیجی وار شکل گرفته است.

آل‌اسحاق بااشاره به اتفاقات اخیر کشور خاطرنشان کرد: این اتفاقات اخیر نتیجه برنامه‌ریزی سلطنت‌طلبان و منافقین بود اما نتیجه‌ای جز شکست نداشت و بسیج و تمام مردم ایران از پس این مسئله نیز به خوبی برآمدند و روز گذشته نیز مردم علی‌رغم گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی باز هم با نظام بیعت کردند.

وی تاکید کرد: باید امروز خدا رو شاکر باشیم به دلیل وجود نظام جمهوری اسلامی و وجود با برکت مقام معظم رهبری چرا که سیاست‌های هوشمندانه ایشان در تمامی مقاطع راهگشای کار کشور بوده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: ما باید با تمام وجود قدردان تلاش‌های نیروهای نظامی و مردمی کشورمان باشیم و برای پیشرفت و رشد کشورمان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.