آغاز جشنواره کارت های هدیه بانک دی

بانک دی با هدف تشویق عموم مردم به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، جشنواره کارت های هدیه را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک دی، همه کارت های هدیه که از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده توسط بانک دی صادر شده باشند، به صورت خودکار و تنها با رعایت ضوابط امتیازدهی، در جشنواره شرکت داده می شوند.

خریداران کارت هدیه به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال، ۵۰ امتیاز دریافت خواهند کرد، اما حداقل امتیاز برای شرکت در قرعه کشی ۲۰۰ امتیاز است.

همچنین مانده روزانه کارت هدیه به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال ۱۰۰ امتیاز خواهد داشت، اما حداقل امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه کشی ویژه دارندگان کارت هدیه، ۲۰۰۰ امتیاز است.

جایزه سطح اول این جشنواره برای دارندگان امتیاز بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰، کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و جایزه سطح دوم برای دارندگان بیش از ۴۰۰۰ امتیاز، کارت هدیه ۲۰ میلیون ریالی است.

در اردیبهشت ماه سال آینده، خریداران کارت هدیه و دارندگان فیزیک کارت هدیه، به طور مستقل در دو قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و هیچ محدودیتی برای خرید کارت هدیه وجود نخواهد داشت.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، می توانند اطلاعات بیشتر را از بروشور و یا مراجعه به شعب یا سایت بانک دی دریافت کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.