قائم مقام مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد:افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب پایتخت

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ رحیم طاهری با اعلام این خبر، افزود: با استقبال خوب هواداران استقلال و پرسپولیس از کارت هواداری این بانک ، انتظار می رود صدور کارت هواداری در شعب بانک طی ماه های آینده بیش از پیش افزایش یابد.

طاهری با اشاره به امضاء تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بانک شهر و دو تیم محبوب پایتخت، گفت: تاکنون و با توجه به زمان کوتاه، از گذشته شدن تفاهمنامه در حدود 12 هزار کارت برای هواداران استقلال و پرسپولیس صادر شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص هواداران دو تیم محبوب پایتخت از آمادگی کامل برخوردار بوده و توجه جدی به جذب منابع خرد داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کارت های هواداری یکی از راهکارهای درآمدزایی و افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس و استقلال است، گفت: شعب بانک شهر نیز می بایست از این فرصت برای افزایش منابع و همچنین گسترش شبکه مشتریان خود اقدام کنند.

طاهری با تاکید بر اینکه در کارت های هواداری این بانک  مزایا و خدمات مالی و بانکی مناسب برای هواداران دو تیم محبوب پایتخت در نظر گرفته شده است، افزود: هواداران می‌توانند از مزایایی مانند: دریافت سود، دریافت تسهیلات بر اساس میانگین حساب و انواع خدمات بانکی به صورت حضوری و غیرحضوری برخوردار شوند.

معاون شعب بانک شهر در پایان عنوان کرد: همچنین امکان افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری به صورت غیرحضوری از طریق نرم افزار “همراه شهر پلاس” و ارسال به تمامی نقاط کشور فراهم است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.