رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

نام شهدا همواره باید در جامعه بدرخشد

پیرهادی گفت: کاری که شهدای مدافع حرم انجام دادند، کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است. باید نام آنها همواره در جامعه بدرخشد، چرا که باعث سربلندی، آرامش و امنیت کشور شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، آیین رونمایی از یادمان شهدای مدافع حرم در میدان شهدای مدافع حرم منطقه دارالشهدا با حضور مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون‌ سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه 17، رضا صیادی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، معاونین و شهرداران نواحی منطقه،جمعی از مدیران شهری منطقه و تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

در این مراسم صیادی گفت: به امید نگاهی از شهدای مدافع حرم هستیم، ان شالله بتوانیم دنبال رو راه این عزیزان باشیم و شرمنده خانواده آنان نباشیم.
پیرهادی در این مراسم نیز، گفت: این نامگذاری که توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران با پیگیری های شهردار منطقه 17 و همکارانشان در منطقه انجام‌شده، اتفاق بسیار خوبی است که آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی تصریح کرد: کاری که شهدای مدافع حرم انجام دادند، کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است که هر چه برای آنها قدم برداریم، ذره‌ای از ایثار و جان فشانی های آنها جبران نمی‌شود. لذا باید نام آنها همواره در جامعه بدرخشد، چرا که باعث سربلندی، آرامش و امنیت کشور شده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: ملی گراتر از شهدا کسی نیست، چراکه این عزیزان جان خود را برای حفظ ملیت این کشور دادند و برای سربلندی آن، همه تلاش خود را انجام دادند.

پیرهادی گفت: قدردان خانواده های شهدای مدافع حرم هستیم که فرزندان خود را در این مسیر فرستادند و شهید شدند. همسران این شهدا هم که برخی از آنها در این مراسم حضور دارند نیز کار بزرگی کردند.

وی افزود: یکی از کارهایی که باید انجام شود، هویت بخشی سیما و منظر شهری است که این مهم توسط سازمان زیباسازی اتفاق افتاده است. هویت بخشی به شهر تهران مخصوصا به هویت فرهنگی، ملی و اسلامی در کشور قدری مغفول مانده است، در چندماه گذشته شاهد اتفاقات خوب بودیم که نیازمند تقویت است تا شهر تهران به هویت ایرانی اسلامی برسد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.