رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

نخستین رویداد “نوآیند” با موضوع مسایل اجتماعی نوپدید برگزار می شود

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: نخستین رویداد “نوآیند” با موضوع مسایل اجتماعی نوپدید با همکاری وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد عباسی افزود: موضوع مداخله در پیشگیری، کنترل و کاهش مسائل و معضلات اجتماعی، یکی از ارکان و استوانه­ های مهم در امر سیاست­ گذاری و مورد تأکید مکرر و مؤکد رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: از این رو، سازمان امور اجتماعی کشور در راستای شناسایی و مدیریت نظام مسائل و آسیب­ های اجتماعی کشور، حسب مأموریت ذاتی و تکالیف قانونی خود، نخستین رویداد “نوآیند” با موضوع مسائل اجتماعی نوپدید را با مشارکت مرکز پژوهش ­های مجلس شورای اسلامی و بنیاد ایران آینده برگزار می­ کند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اضافه کرد: سلسله رویداد آخر هفته نوآیند با هدف افزایش خلاقیت جمعی در حدس و کشف مسأله‌های نوپدید آینده حکمرانی و قراردادن این مسائل در اختیار نظام حکمرانی، سیاست­ گذاری و تقنینی کشور برای مواجهه پیش­ دستانه و آینده ­نگرانه با مسائل مختلف مورد اشاره، تعریف شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.