رسولی در مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده:

ارزش صنعت ریلی در همه برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار دارد/ بسته‌های حمایتی خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری ریلی در ایران صورت گرفته است

مدیر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ارزش صنعت ریلی ایران در همه برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها مدنظر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی سعید رسولی معاون وزیر راه و مدیر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتمامیه هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده (۲۰۱۹) با بیان اینکه طی دو روز گذشته در خدمت اساتید، دانشجویان  و مدیران بسیاری از کشورهای جهان در حوزه ریلی بودیم اظهار کرد: مطالب خوبی در این کنفرانس به معرض گذاشته شد که بدون شک دستاورد مهمی در حوزه ریلی خواهد بود.

وی افزود: رویکرد شهرسازی ریلی توسعه پایدار است و امروز جایگاه و ارزش صنعت ریلی در تمام برنامه‌ریزی‌ها مورد نظر است و با تدابیر دست‌اندکاران ریلی این موضوع در همه کشورهای جهان به زودی تبیین می‌شود.

مدیر راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدواریم دستاوردهای این کنفرانس مورد توجه سیاستمداران و مسئولین قرار گیرد تا آنها در تصمیمات خود آن را لحاظ کنند.

رسولی با اشاره به اینکه مطالب مطرح شده در این کنفرانس سبب شد تا عرض این کنفرانس از طول آن بیشتر باشد خاطرنشان کرد: ما جلسات بسیار و البته مفیدی را در این کنفرانس داشتیم و از آقای داون که نشست‌های خوبی را برگزار کردند تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: حدود ۱۲۰ گروه کاری تحت لوای UIC مطالب و البته نشست‌های خوبی را برگزار کردند از این رو ما امیدواریم این دست نشست‌ها ادامه داشته باشد روندی که بدون شک از سوی ما مستمر خواهد بود و ما با دانشجویان کشورمان که در این کنفرانس حضور داشتند نشست‌های مستمری را تشکیل خواهیم داد و از اندیشه‌های آنها بهره می‌گیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع مهمی که درباره توسعه راه‌آهن باید لحاظ شود این است که ما در حوزه سرمایه‌گذاری بدون اتکا به نهادهای دولتی مستقلا وارد عمل شویم روندی که خوشبختانه در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران لحاظ شده و بسته‌های حمایتی خوبی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

رسولی با بیان اینکه ما پروژه‌های کوچک را در حوزه ریلی شروع کردیم و به فکر اجرای پروژه‌های بزرگ هم خواهیم بود اظهار کرد: از حضور تک تک مسئولین و برگزارکنندگان در این کنفرانس به خصوص عناصر و نیروهای راه‌آهن که در برپایی این کنفرانس نقش مهمی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.