عرضه محصول جدید ایران خودرو؛

نخستین طرح فروش هایما 8S در بورس کالا اجرا می‌شود

گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید 8S را در روزهای آینده از طریق بورس کالا به فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از ایکوپرس- هایما 8S که در سایت ایران‌خودرو خراسان به تولید می‌رسد، با عرضه در بورس کالا وارد بازار خواهد شد.

براساس ارزیابی کارشناسان بازار خودرو، مدل جدید هایما با توجه به رده بندی قیمتی و کیفیت، می‌تواند جایگاه مطلوبی را در میان خودرو‌های هم‌رده پیدا کند.

این خودرو که در رده کراس اوورها قرار دارد، از نظر ظاهری کاملا مدرن و به روز است. جلوپنجره کرومی طرح کهکشانی همراه با چراغ‌هایی که کاملا تهاجمی طراحی شده‌اند، نوید حضور یک خودروی پر هیجان را می‌دهد. در نمای جلو پروژکتورها نیز همچون خودروهای کره‌ای کاملا بزرگ طراحی شده اند.

هایما 8S در نمای کناری و خط شانه یک شکست بر روی در عقب را تجربه می‌کند که به جذابیت های ظاهری آن افزوده است. در نمای عقب نیز طرح چراغ‌های به هم پیوسته که هم راستا با ترند روز طراحی شده است، دیده می‌شود.

این محصول از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۹۲ اسب بخار نیرو و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور موتور از دور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس است که بازه بزرگی از دور موتور به حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷.۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو نیز در بخش‌های مختلف قابل توجه و مورد خواست مشتریان است.

پیش‌بینی می‌شود، هایما 8S با توجه به آپشن‌های بسیار و متنوع و همچنین سابقه خوبی که مدل های S5 و S7 در ذهن خریداران ایرانی دارد، یکی از خودروها جدیدی باشد که رانندگی با آن با توجه به حس قدرت و هوشمندی این خودرو لذت بخش و ایمن است.

گفتنی است، با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شرکت آپکو، محصول جدید هایما 8S ایران خودرو با پوشش نانو سرامیک بدنه تحویل مشتریان خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.