یک موسسه مهاجرتی معتبر چه قوانینی را باید رعایت کند؟

یک مؤسسه مهاجرتی معتبر برای جلب اعتماد مشتریان باید به یک سری قوانین مهم، پایبند باشد. این قوانین مربوط به فعالیت قانونی شرکت و رعایت مسائل حقوقی مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی ؛ ‌یک مؤسسه مهاجرتی معتبر برای جلب اعتماد مشتریان باید به یک سری قوانین مهم، پایبند باشد. این قوانین مربوط به فعالیت قانونی شرکت و رعایت مسائل حقوقی مشتریان است. نادیده‌گرفتن این موارد می‌توانداعتبار مؤسسه را به‌کلی زیر سوال ببرد. اما سوال مهم این است که یک شرکت مهاجرتی چه قوانینی را باید رعایت کند؟ در این مقاله به این سوال مهم پاسخ می‌دهیم پس با ما همراه باشید.

قوانین مؤسسات مهاجرتی معتبر

ثبت شرکت و فعالیت قانونی

یک مؤسسه مهاجرتی معتبر، تمام خدمات خود را به‌صورت قانونی به مشتری عرضه می‌کند. این مؤسسه قبل از ارائه هر نوع خدماتی، شرکت خود را به ثبت رسانده است. مشتریان می‌توانند برای آگاهی از اینکه یک شرکت مهاجرتی، مجاز به فعالیت است یا خیر، به سامانه استعلام اشخاص حقوقی یا سامانه وزارت علوم مراجعه کنند. در این سامانه‌ها، شناسنامه و اطلاعات شرکت‌هایی که قانونی و رسمی فعالیت می‌کنند، وجود دارد.

کسب پروانه فعالیت و مجوزهای لازم

اخذ پروانه فعالیت، یکی دیگر از قوانین مهمی است که مؤسسات مهاجرتی معتبر باید رعایت کنند. پروانه فعالیت و مجوزهایی که باید از نهادهای مربوطه دریافت شود، باید در معرض دید قرار بگیرند. فعالیت شرکت‌هاییکه فاقد چنین مدارک مهمی هستند، هیچگاه قانونی و مجاز شناختهنمی‌شود و مورد اعتماد مشتریان نیستند.

همکاری با وکلای رسمی مهاجرتی

مهاجرت به کشورهای خارجی به قصد تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری یا اقامت با جنبه‌های حقوقی مهمی همراه است. چه کسی بهتر از یک وکیل که در امور مهاجرت خبره و باتجربه است، می‌تواند از پس این مسائل حقوقی برآید؟ بنابراین مؤسسات مهاجرتی معتبر به وکلای مهاجرتی و بین‌المللی نیاز دارند تا بتوانند انواع پرونده‌های مهاجرتی و چالش‌هایموجود در آن‌ها را حل کنند.

دایر کردن دفاتر متعدد

شرکت‌های مهاجرتی معتبر باید قوانینی را که در ارتباط با جلب اعتماد مشتریان است، به طور کامل رعایت کنند. به طور مثال باید این حق را برای مشتری قائل شوند که به‌صورت حضوری مطالبات خود را پیگیری کند. متقاضیانی که این شرایط برای آنها فراهم است تا به‌صورت حضوری و در دفاتر رسمی با مؤسسه ارتباط برقرار کنند، قطعاً اعتماد و اطمینان بیشتری به مؤسسه دارند.

کسب نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی، از جانب مرکز توسعه تجارت الکترونیک به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد. با مشاهده این نماد در وب‌سایت شرکت‌هایمهاجرتی می‌توان مطمئن شد که دارای فعالیت رسمی و قانونی هستند. بنابراین یک موسسه مهاجرتی مهاجرتی معتبر، موظف است به‌منظور تراکنش‌هایمالی مطمئن به کسب نماد اعتماد الکترونیکی اقدام کند.

مهاجرت

ارائه خدمات به مشتریان بر مبنای صداقت

قوانینی که شرکت‌های مهاجرتی ملزم به رعایت آنها هستند، اغلب در راستای جلب اعتماد مشتریان و رعایت حقوق آنها است. یکی از این قوانین مهم، فعالیت بر مبنای صداقت و مشتری‌مداری است. یک مؤسسهمهاجرتی، با رعایت این اصول اخلاقی می‌تواند به اعتبار بالایی در سطح جامعه برسد. در غیر این صورت نمی‌تواند جایگاه مناسبی برای خود دست‌وپا کند.

پیگیری تمام امور مربوط به مهاجرت به نیابت از متقاضی

شرکت‌های مهاجرتی به نیابت از شخص متقاضی، امور مربوط به مهاجرت در داخل و خارج از کشور را انجام می‌دهند. این امور شامل پرونده‌سازی، اخذ ویزا، اخذ جاب آفر، صحبت با وکلای خارجی و… است. حتی پس از اینکه شخص وارد کشور مقصد شد، این مؤسسات در قابل او هنوز وظایفی دارند که باید انجام دهند. یکی از قوانین مهمی که مؤسسهمهاجرتی معتبر باید رعایت کند، این است که تمام موارد و وظایفی را که در قرارداد درج شده است، پیگیری کند.

استخدام مشاورین حرفه‌ای و کاربلد

فردی که به یک مؤسسه مهاجرتی مراجعه می‌کند، انتظار دارد به تمام سوالات او پاسخ داده شود. در غیر این صورت نمی‌تواند چندان به توانایی و قدرت شرکت برای حل پرونده‌های مهاجرتی، اعتماد کند.

به این ترتیب شرکت‌های مهاجرتی معتبر، موظف هستند از افراد حرفه‌ای و آموزش‌دیده به‌عنوان مشاور استفاده کنند. گاهی ممکن است اطلاعات اشتباه و ناقصی از سوی مشاورین غیرحرفه‌ای به مشتری داده شود و پروسه مهاجرت را برای شخص، غیرممکن یا طولانی کند.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا

وقتی به دنبال مؤسسات مهاجرتی معتبر باشید، لیست بلندی از این شرکت‌ها را در اینترنت و فضای مجازی مشاهده می‌کنید. اما سوال این است که آیا به هر شرکتی که ادعای اعتبار و قدرت دارد، می‌توان اعتماد کرد؟ قطعاً نه

زمانی می‌توان یک مؤسسه مهاجرتی را معتبر خواند که به قوانینی که برای شرکت‌های مهاجرتی وضع شده است، پایبند باشد. شرکت مهاجرتی پارسی کانادا یکی از شرکت‌هایی است که در طول 10 سال سابقه کاری،همواره به قوانین موجود پایبند بوده است.

مؤسسه پارسی کانادا به کدام قوانین پایبند است؟

بیشتر از ده سال از شروع فعالیت مؤسسه پارسی کانادا می‌گذرد. این مؤسسه در طول این سال‌های متوالی، پرونده‌های مهاجرتی مختلفی را با موفقیت حل کرده و همچنان پشتیبان متقاضیان زیادی از سراسر ایران است.

این مؤسسه در طول این 10 سال نه‌ تنها رو به سقوط نبوده؛ بلکه رشد و ترقی بسیاری نیز تجربه کرده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع این است که پارسی کانادا بر اساس قوانین حاکم، خدمات ارائه می‌دهد. به طور مثال فعالیت خود را به‌صورت قانونی آغاز کرد و همواره احترام به حقوق مشتری را در اولویت قرار داده است. در ادامه به نمونه‌هایی از رعایت قوانین توسط شرکت پارسی کانادا اشاره می‌کنیم:

استخدام وکلای مهاجرتی باتجربه و حرفه‌ای
استخدام تیم مشاوره کاربلد و ماهر
کسب پروانه فعالیت و تمام مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه
دایر کردن 2 دفتر رسمی در شهر تهران
در اولویت قراردادن منافع مشتری و ارائه خدمات صادقانه
پشتیبانی کامل از متقاضی در طول انجام پروسه مهاجرت
در اختیار گذاشتن اطلاعات پرونده و جزئیات انجام کار

سخن پایانی

یک شرکت مهاجرتی معتبر از طریق عمل‌کردن به قوانین موجود، برای خود اعتبار کسب می‌کند. این قوانین به نفع شرکت و مشتری بوده و از طرفی نشان‌دهنده احترام شرکت به حقوق مشتری است.

در این مقاله به تعدادی از مهم‌ترین قوانین حاکم بر شرکت‌های مهاجرتی مثل فعالیت رسمی، کسب پروانه، کسب نماد اعتماد الکترونیکی، خدمات صادقانه و… اشاره شد. مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا در طول سال‌هافعالیت خود، همواره به این قوانین پایبند بوده است به همین دلیل یکی از بهترین شرکت‌های مهاجرتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.