فراخوان شرکت در نشست‌های تخصصی حوزه نانو

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور ، طی روزهای 27 الی 29 آبان ماه، همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحبنظران حوزه نانو، برق و انرژی برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی همزمان با برگزاری کنفرانس نانو در صنعت برق و انرژی، 5 نشست تخصصی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو برگزار می گردد.

این نشست‌ها در ایام برگزاری کنفرانس نانو و در راستای توسعه دانش بومی و ارائه آموزش و تجربیات به دست آمده به علاقمندان این حوزه برگزار خواهد شد.
عناوین نشستهای تخصصی که همزمان با کنفرانس نانو برگزار خواهد شد به شرح ذیل می باشد:

– نشست تخصصی استانداردها و دستورالعمل های حوزه فناوری نانو در صنعت برق در دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 11 الی 12:15

– نشست ارائه دستاوردهای حاصل از پروژه های مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق روز دوشنبه 27 آبان ماه ساعت 14 الی 16:30

– نشست تخصصی نقش نانو استارتاپها در توسعه فناوریهای نوین صنعت برق و انرژی روز سه شنبه 28 آبان ماه ساعت 10 الی 12

– نشست ارائه راهکارهای نوین در حل مشکلات فرسودگی و خوردگی تجهیزات کاربردی در صنعت برق روز سه شنبه 28 آبان ماه از ساعت 14 الی 17

– نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالشهای ذخیره انرژی چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 10 الی 12:30

متولیان کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو در صنعت برق، با برگزاری نشست های تخصصی در حوزه‌های مرتبط نانو در صنعت برق و انرژی تلاش دارند تا در معرفی و توسعه این حوزه به علاقمندان اقدام نمایند.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با دبیرخانه کنفرانس به شماره 88079447-021 و یا از طریق لینک http://npc.nri.ac.ir/fa/ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه نیرو

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.