مسئول حوزه مستقل بانک دی معرفی شد

در نشستی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد و روسای شعب، مسئول حوزه مستقل بانک دی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، با اشاره به تصمیمات هیئت‌مدیره برای پیاده‌سازی الگوی جدید در راهبری شعب افزود: بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره، به منظور تسریع در امور مشتریان با ایجاد «حوزه مستقل» در ساختار بانک، پنج شعبه زیرنظر مدیریت حوزه مستقل قرار گرفتند.

قیطاسی با تشریح الگوی جدید بانک در راهبری شعب گفت: در این طرح قرار است شعب تحت نظر حوزه مستقل در جذب منابع، پرداخت تسهیلات، تراز کردن درآمد و هزینه‌های خود و سودآوری، با کاهش محدودیت‌ها در چارچوب قوانین موجود، تحت نظر حوزه مستقل فعالیت کنند تا نتایج شاخص‌های عملیاتی این شعب در یک بازه زمانی مشخص ارزیابی شده و در صورت تحقق اهداف تصریح شده، این الگو به سایر شعب بانک نیز تسری یابد.

مدیرعامل بانک ظرفیت کارشناسی و کارکنان حرفه ای این شعب را فرصتی مناسب برای ارتقای آن‌ها دانست و تاکید کرد: این شعب باید به گونه ای فعالیت کنند که مشتریان بانک دی، تفاوت آن‌ها با سایر شعب را به خوبی احساس کنند.

در این جلسه امجد خضری، معاون شعب بانک، با ارائه گزارشی از نحوه انتخاب شعب حوزه مستقل تاکید کرد: رویکرد جدید اتخاذ شده در اداره شعب می‌تواند همه آن‌ها را به سوددهی رسانده و روش نوینی از فعالیت بانکی را به نمایش بگذارد.

در پایان این جلسه «امید سلیمانی» رئیس شعبه حافظ به عنوان مسئول حوزه مستقل بانک دی معرفی شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.