بسیج به‌قدر نیازهای جامعه کارکرد دارد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرماندهان و اعضای شورای بسیج برادران و خواهران و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، هادی سهامی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هرکسی که کارهایش را با روحیه خدمت‌رسانی به مردم انجام دهد، بسیجی است و اگر خدماتی که برای جابه‌جایی مسافران انجام می‌شود تا مردم به‌راحتی و به‌موقع به کارهای روزمره، درس و دانشگاه برسند با روحیه خدمت به مردم انجام شود همه شما بسیجی هستید.

وی با اشاره به اینکه بسیج بعد از تسخیر لانه جاسوسی در پنجم آذرماه ۵۸ و قبل از آغاز جنگ تحمیلی تشکیل شد افزود: همین نشان می‌دهد که کار بسیج صرفاً نظامی و امنیتی نیست؛ در حال حاضر بسیج به میزان نیازهای جامعه کارکرد دارد.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اینکه شأن بسیجی خدمت صادقانه و نوکری مردم است گفت: شهرداری و نیروی انتظامی دو مجموعه ای هستند که در صورت ارائه خدمات مناسب، سبب ارتقا سرمایه‌های اجتماعی می‌شوند و بزرگ‌ترین وظیفه ما در بسیج شهرداری برخورد خوب و ارائه خدمت مناسب به مردم است وگرنه باید جوابگوی خون شهدا باشیم.

هر کس در هر منصبی که باشد اگر کار خود را درست انجام دهد یک بسیجی است
در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن خیرمقدم و قدردانی از خانواده شهید شیرمحمدی گفت: امیدوارم همگی توفیق خدمت به مردم خوب کشورمان را داشته و بانی خیر و برکت باشیم.

مسعود درستی با اشاره به اینکه هر کس در هر منصبی که هست اگر کارش را درست انجام دهد چه در ساختار بسیج پرونده داشته باشد چه نداشته باشد، بسیجی است افزود: بسیجی بودن یک فرهنگ است؛ خداوند به ما این بصیرت را بدهد که همیشه و در همه‌جا بسیجی باشیم.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به عنوان پیشانی خدمت‌رسانی در شهرداری تهران است و با وجود روزانه یک و نیم‌میلیون مسافر، کارکردن در مترو واقعاً مجاهدت است.

درستی ادامه داد: متروی تهران کمتر از ۴۰ سال است که کار خود را آغاز کرده؛ اما در همین مدت کاری کرده کارستان و این نشان از مجاهدت افراد در شرکت‌های ساخت و بهره‌برداری مترو دارد. چه کسانی که در حال حاضر در سنگر خدمت‌رسانی هستند و چه کسانی که در سنوات قبل کار کردند تا متروی تهران جز ۲۰ متروی برتر در دنیا باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه همکاران ما در مترو با خلاقیت و پشتکاری که دارند تلاش کردند تا مردم بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای از مترو استفاده کنند گفت: با توجه به تمام مشکلات که بخصوص در چند سال اخیر با آنها روبرو بودیم، همکارانم قطارها را آماده سرویس‌دهی نگه داشته‌اند و نگذاشته‌اند مشکلات به مردم منتقل شود بنابراین می‌توانم به‌صراحت بگویم که در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ۸ هزار بسیجی داریم؛ چرا که پرسنل صاحب این تفکر هستند که مشکلات برای ماست و نباید هیچ چیزی مانع ارائه خدمت مناسب به مسافران شود.

وی در پایان از تمامی همکارانی که برای خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر در مترو زحمت کشیده‌اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.