بازارچه های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران

به منظور حمايت از توليد كنندگان داخلي بازارچه هاي بازارچه هاي تخصصي، فصلي و محلي موقت در متروي تهران به عرضه بي واسطه كالا با قيمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف ايران در جلسه مشترك با حامد عباسي نامي سرپرست شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در خصوص استفاده از ظرفيت هاي شهر زيرزميني در راستاي حمايت از توليدكنندگان داخلي و اصناف كشور گفتگو كرد.

نامی در اين جلسه با بيان اينكه در حال حاضر روزانه ۲میلیون ۳۰۰هزار جابجایی مسافر با مترو انجام می شود خاطرنشان كرد: اين تردد بالاي مسافر باعث شده تا ايستگاه هاي مترو پتانسيل بالايي در حمايت از توليدات داخلي داشته باشند.

سرپرست شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ادامه داد: به منظور ارتقا كارايي و اثربخشي فضاي ايستگاهي، مي توان مكان هاي مناسب و بدون استفاده را براي برپايي اين بازارچه هاي موقت شناسايي كرد.

وی با اشاره به اينكه فعاليت اين بازارچه ها را مي توان به چهار دسته محلي، تخصصي، صنفي و فصلي تقسيم بندي كرد گفت: خريد جنس اصل و با كيفيت و حضور برندهاي معتبر داخلي از جمله ويژگي هايي است كه بايد در اين طرح به آن توجه شود.

نامی در پايان گفت: فروش بي واسطه و ارزان به مردم، ارائه تخفيفات مناسب به شهروندان و خانواده كاركنان شهرداري تهران و همچنين حمايت از اصناف و توليدكنندگان داخلي از ديگر اهداف راه اندازي بازارچه هاي موقت در متروي تهران است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.