وزیر صنعت: ضعف‌هایم را می پذیرم/ وضعیت شرکت های خودروسازی باید اصلاح شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما وارث مشکلات انباشته‌ای هستیم که باید با هوشمندی آنها را اولویت‌بندی کنیم، گفت: قطعا باید خودروسازی ایران اصلاح شود

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سید رضا فاطمی امین در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ما همگی در یک کشتی هستیم، دولت و مجلس انقلابی باید با همراهی، همدلی و کمک به یکدیگر مشکلات را که در کشور وجود دارد، برطرف کنند، من ضعف‌هایی دارم و آن‌ها را می‌پذیرم، پاسخ‌هایی نیز دارم که آنها را مطرح می‌کنم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به نمایندگان گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۴ سال قبل از من ۵ وزیر و سرپرست مدیریت کرده‌اند که این موضوع حاوی دو پیام است؛ اولین پیام پرچالش بودن و پردردسر بودن حوزه است و دوم ثبات مدیریتی در این وزارتخانه وجود نداشته، چالش‌های انبوه که باعث تغییرات مدیریتی شده، انباشته شده‌اند و ما وارث مشکلات انباشته‌ای هستیم که باید با هوشمندی آنها را اولویت‌بندی کنیم.

وی افزود: اعتراف می‌کنم و قبول دارم که مسائلی کماکان در بخش صنعت، معدن و تجارت وجود دارد اما اولویت‌بندی کرده‌ایم و به اولویت‌ها پرداخته‌ایم البته خبرهای بسیار خوبی امروز برای نمایندگان مردم دارم.

فاطمی امین گفت: خودرو قصه پرغصه‌ای است و نه من و نه شما و نه مقام معظم رهبری و نه مردم از آن رضایت داریم. می‌توانستیم دو اقدام انجام دهیم؛ اول اینکه من کنار بایستم و مدام انتقاد کنم و بر روی سر خودروسازان بکوبم؛ دوم اینکه شانه زیر بار بدهم، مسئولیت بپذیرم، انتقاد نمایم و پیگیری کنم، اینجانب مسیر دوم را انتخاب کرده‌ام و قطعا باید خودروسازی ایران اصلاح شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.