بنگاه‌ها بهترین روش تخمین قیمت خودرو کارکرده چیست؟

برای تخمین قیمت خودرو دست دوم باید به سایت‌های مطمئن و ایمن، مراجعه کرده و از قیمت روز خودرو کارکرده مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ برای استعلام قیمت خودرو کارکرده مواردی نظیر کارکرد خودرو، عمر مفید خودرو، مدل و سال خودرو کارکرده و غیره از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. متقاضیان علاوه بر این فاکتورها برای تخمین قیمت خودرو دست دوم باید به سایت‌های مطمئن و ایمن، مراجعه کرده و از قیمت روز خودرو کارکرده مطلع شوند. در ادامه به بررسی بهترین روش تخمین قیمت خودرو چیست، می‌پردازیم.

نحوه گرفتن استعلام و تخمین قیمت خودرو به صورت آنلاین

برای تعیین قیمت خودرو کارکرده به صورت آنلاین سایت‌های زیادی در کشور موجود است.

55412

عوامل مؤثر بر تخمین قیمت خودرو کارکرده

در شرایط امروز بازار خودرو در تخمین قیمت خودرو دست دوم فاکتورهایی نظیر نوسانات نرخ ارز، واسطه‌ها (دلالان خودرو)، برجام، عوامل اقتصادی و غیره تأثیر چشم‌گیری دارند. در ادامه موارد مؤثر دیگری که در استعلام قیمت خودرو کارکرده از اهمیت ویژه ای برخوردارند را شرح خواهیم داد.

عمر مفید خودرو کارکرده

برای تخمین قیمت خودرو کارکرده در خودرو45، توجه به عمر مفید اتومبیل بسیار مهم است. بنابراین در تعیین عمر مفید خودرو دست دوم، مواردی نظیر مدل خودرو و میزان کارکرد خودرو کارکرده اهمیت زیادی دارند.

کارکرد خودرو دست دوم

یکی دیگر از عوامل مؤثر در استعلام قیمت خودرو کارکرده، توجه به کارکرد خودرو دست دوم است.

589666

مدل و سال خودرو کارکرده

مدل و سال خودرو دست دوم شبیه به عمر مفید خودرو و میزان کارکرده خودرو دست دوم بوده که تأثیر چشم‌گیری در تعیین قیمت خودرو کارکرده دارند.

بیمه بدنه خودرو کارکرده

بیمه بدنه خودرو کارکرده یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تخمین قیمت خودرو دست دوم است که عدم وجود بیمه بدنه خودرو دست دوم با توجه به مدل آن، از قیمت نهایی خودرو کم خواهد کرد.

تجهیزات فنی خودرو دست دوم

تصادفی نبودن ماشین دست دوم، سالم بودن موتور خودرو، ستون‌های ماشین و شاسی در استعلام قیمت خودرو کارکرده در خودرو45 بسیار مؤثر هستند و موجب افزایش یا کاهش قیمت ماشین کارکرده می‌شوند. بنابراین اگر خودرو دست دوم تصادفی باشد یا سقف و ستون آن، آسیب دیده باشد، در هنگام فروش، قیمت خودرو کاهش می‌یابد.

7748

آپشن‌ها و امکانات خودرو

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت خودرو کارکرده نقش به‌سزایی دارد، آپشن‌ها و امکانات خودرو هستند. هر چقدر امکانات خودرو بیشتر باشد، هنگام فروش خودرو دست دوم، موجب افزایش قیمت خودرو می‌شود.

نحوه استعلام قیمت خودرو کارکرده در خودرو45

یکی از بزرگ‌ترین و دشوارترین معاملاتی که امروزه در جامعه افراد با آن روبه‌رو هستند، خریدو‌فروش خودرو کارکرده است. بنابراین افراد باید برای خریدوفروش خودرو کارکرده به سایت‌های معتبر و ایمن مراجعه کرده تا از ایجاد آسیب جبران‌ناپذیر نظیر کلاه‌برداری جلوگیری کنند.

همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم، خودرو 45 یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها در بازار خودرو برای خریدوفروش خودرو و استعلام قیمت خودرو کارکرده محسوب می‌شود. بنابراین خودرو 45 با ایجاد بستری امن، سریع با قیمت منصفانه، مرجع معتبری برای استعلام قیمت خودرو کارکرده به شمار می‌رود.

متقاضیان خرید و فروش خودرو کارکرده با مشخص کردن مواردی نظیر برند،‌ مدل،‌ سال، تریم و آپشن‌های خودرو کارکرده با توجه به رنگ و میزان کارکرد آن و میزان آسیب‌دیدگی بدنه، می‌توانند تخمین قیمت خودرو دست دوم را دریافت کنند.

سخن آخر

متقاضیان برای استعلام قیمت خودرو دست دوم، با مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه خودرو 45 که یکی از بهترین پلتفورم‌ها برای خریدوفروش خودرو کارکرده در ایران است، به دو صورت حضوری یا آنلاین ارتباط برقرار کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.