توقف تولید سمند و پژو 405 یک اقدام منطقی، رو به جلو و به سود تولیدکننده و مصرف‌کننده است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران توقف تولید دو خودروی سمند و پژو 405 را یک اقدام منطقی و رو به جلو دانست که به سود تولیدکننده و مصرف‌کننده است و خودروهای جایگزین ضمن رعایت حقوق مصرف‌کننده می‌بایست متضمن سودآوری برای این شرکت‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛،محمدرضا مرتضوی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص توقف تولید دو خودروی سمند و پژو 405 از خطوط تولید گروه خودروسازی ایران خودرو اظهار داشت: توقف تولید این دو خودرو یک اقدام منطقی و رو به جلو بوده که به سود تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

وی افزود: سطح استاندارد ایمنی و میزان مصرف سوخت از جمله دلایل توقف تولید این دو خودرو است و خودروسازان بزرگ می‌بایست محصولی را به تولید برسانند که ضمن رعایت حقوق مصرف‌کننده متضمن سودآوری برای این شرکت‌ها باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص ویژگی‌های خودروهای جایگزین دو خودروی سمند و پژو 405 گفت: مطابقت با نیازهای روز مصرف‌کننده، تکنولوژی مناسب، کاهش مصرف سوخت از لحاظ ملی و کاهش آمار مرگ و میر و تصادفات از ویژگی‌هایی است که برای خودروهای جایگزین می‌بایست لحاظ شود.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم اهدافی که خودروسازان از توقف تولید این دو خودرو دنبال می‌‌کنند در این راستا باشد و به نظر می‌رسد همین طور است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.