طحان نظیف:

تنها راه حل مسائل کشور “احترام به قانون” است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی رادیویی، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه آخر ماه صفر و تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام رضا(ع)، گفت: این مصیبت های جانکاه را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند می خواهم ما را از پیروان واقعی آن حضرات قرار دهد.

وی افزود: برای اینکه به عظمت کاری که پیامبر(ص) انجام دادند، پی ببریم باید مختصات و ویژگی جامعه آن زمان را درست بشناسیم. جامعه ای که حضرت ختمی مرتبت برای هدایت آن برانگیخته شدند، منحصر به بیسوادی و نبود دانش نبود، بلکه گمراهی‌ای بود که از غلبه رذائل بر فضائل حاصل شده بود.

دکتر طحان نظیف اضافه کرد: راه مبارزه با جاهلیت مدرن که امروز استکبار جهانی سلسله دار آن است، تاسی به آموزه های الهی پیامبر اسلام(ص) است و پیروان واقعی پیامبران الهی کسانی هستند که در طول تاریخ برای استقرار ارزش های الهی تلاش کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ما باید قدردان زحماتی باشیم که آن حضرت برای هدایت جامعه بشری کشیده اند و سپاسگزاری از زحمات پیامبر یعنی اینکه سیره پیامبر باید در زندگی ما نمود داشته باشد و تعالیم ایشان در جامعه ما مهجور نباشد. متاسفانه تلاش های صورت گرفته برای تخریب و تحریف شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص)، بیشتر از تلاش هایی است که برای معرفی و تبیین صحیح شخصیت ایشان صورت گرفته است.

دکتر طحان نظیف با بیان اینکه گاهی حوادثی رخ می‌دهد كه باعث برانگیخته شدن تاثر مردم و مسئولین می‌شود، اضافه کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران همچون همیشه در این حادثه نیز دشمنی خود را آشکار کرده و نشان دادند که فقط دنبال منافع خود هستند اما مردم ایران هم با حضور گسترده دیروز در سراسر کشور نشان دادند که مانند گذشته پای کار انقلاب اسلامی هستند و در هر مقطعی که نیاز باشد، به میدان آمده و از انقلاب و نظامی که متعلق به خودشان است، تا پای جان دفاع خواهند کرد.

وی افزود: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.