افزایش ساعت سرویس دهی مترو در خط هشتگرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعت خدمات دهي در خط متروي هشتگرد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ جلسه مشترک مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با هدف رفع نواقص، مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهایی برای افزایش مسافران این خط برگزار شد.

در ابتدا این جلسه عباس قنبری مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد (مهستان) ضمن خیرمقدم به مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه، معاونین و مدیران این شرکت گفت: بهره برداری کامل از خط متروي هشتگرد می تواند یک تحول اساسی برای توسعه شهری و رونق اقتصادی اين منطقه محسوب شود.

وی با بیان اینکه دکتر عباسی نامی هر کجا که مسئولیتی را بر عهده داشتند منشاء خیر بودند افزود: امیدواریم بهره برداری کامل از مترو خط هشتگرد که از مطالبات اساسی شهروندان این منطقه است هرچه زودترمحقق شود.

در این جلسه خلاصه گزارشی از وضعیت، شرایط و فعالیت های انجام‌شده در جهت رفع نواقص پروژه متروي شهر جدیدهشتگرد(مهستان) نیز ارائه شد.

در ادامه مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حو‌مه با اشاره به اینکه خط متروي هشتگرد یک زیر ساخت ملی است گفت: باید از این ‌سرمایه استفاده کنیم.
دکتر حامد عباسی نامی افزود: اگرچه در‌حال حاضر ردیف بودجه تعریف شده ای براي اين بخش نداریم اما تلاش کنیم تا هرچه زودتر تست های سرد و گرم این خط انجام شود تا با ارتقا سطح خدمات در آن، مردم بتوانند از پتانسيل این پروژه عظیم ملی استفاده بهتري داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر منابع مالی نیز تامین شود تمامی کارها طبقه برنامه انجام مي شود و می تو‌انیم در بازده زمانی یک ماهه اقدامات لازم براي این خط را انجام دهيم.

در ادامه مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران حومه از افزایش ساعت سرویس دهی خط متروي هشتگرد خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی به منظور رفاه بیشتر حال شهروندان و مسافران شهر جدید هشتگرد(مهستان)، ساعت سرویس دهی در اين خط از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۸ افزایش يافت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حرکت قطارها هزینه بالایی دارد و فعاليت شبکه مترو باید توجیهه فنی و اقتصادی داشته باشد خاطر نشان كرد: باید کارهایی درجهت ایجاد جذابیت سفر در این خط انجام شود. کاهش سر فاصله حرکت ها نیز در جذب مسافر تاثیر گذار است اگرچه این کار نيازمند تامین منابع مالی و ناوگان است.

در پایان این جلسه مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، قائم مقام عمليات، معاونين و مديران اين شركت از ایستگاه هشتگرد بازديد کردند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.