از مرمت خط کشی های اطراف مدرسه تا طرح اتوبوس مدرسه در منطقه 17

در آستانه بازگشایی مدارس طی برگزاری یکسری جلسات و تفاهم نامه های انجام شده بین اداره حمل و نقل عمومی و آموزش و پرورش منطقه، مقرر شده جهت ایمنی بیشتر دانش آموزان و جلوگیری از ترافیک جلوی درب مدارس، راننده های سرویس دانش آموزان را در داخل حیاط مدرسه سوار و پیاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، در آستانه بازگشایی مدارس طی برگزاری یکسری جلسات و تفاهم نامه های انجام شده بین اداره حمل و نقل عمومی و آموزش و پرورش منطقه، مقرر شده جهت ایمنی بیشتر دانش آموزان و جلوگیری از ترافیک جلوی درب مدارس، راننده های سرویس دانش آموزان را در داخل حیاط مدرسه سوار و پیاده کنند.

همچنین کارشناسان اداره حمل و نقل عمومی منطقه به منظور تخمین و ارزیابی تقاضای سفر و کاهش سرفاصله خطوط و زودتر به مقصد رسیدن مسافران، در روزهایی از شهریور ماه در مبداءهای این ایستگاه ها حضور پیدا کردند و بررسی های لازم را انجام دادند. با اقدامات انجام شده در ایام بازگشایی مدارس، زمان رسیدن اتوبوس و تاکسی به ایستگاه ها کاهش می یابد و از تجمع مسافران جلوگیری می شود.

در طرح اتوبوس مدرسه در مسیرهای پرتردد دانش آموز و خیابان هایی که مدارس بیشتری دارند، اتوبوس هایی برای جابه جایی دانش آموزان در نظر گرفته شده که مسیر این اتوبوس ها جدا از مسیرهای تعیین شده اتوبوسرانی بوده و این طرح فقط مختص دانش آموزان است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز به منظور تردد ایمن تر دانش آموزان، اقدام به ترمیم و مرمت خط کشی های اطراف مدارس کرده است؛ همچنین سرعت گیر و سرعت کاه در معابر نزدیک مدارس تعبیه کرده است.

در روزهای اخیر، اداره حمل و نقل عمومی منطقه اقدام به شست و شوی سرپناه ها و ایستگاه های اتوبوس و ورودی متروهای منطقه کرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.