آزمون متقاضیان تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا 29 مهرماه برگزار می شود

داریوش امانی معاون وزیرورئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد : مطابق تفاهم نامه منعقده با سازمان سنجش و آموزش عالی کشور آزمون مقتاضیان شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا به صورت مستقل توسط آن سازمان در هفته آخر مهرماه وروز جمعه 29 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصا‌دی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داریوش امانی معاون وزیرورئیس این سازمان اظهارداشت : آزمون مذکور مطابق استانداردها و ضوابط و چهارچوب های سازمان سنجش و آموزش کشور در یکی از مراکز آموزشی _ دانشگاهی شهر تهران در تاریخ تعیین شده برگزار می شود.

وی افزود: مطابق تفاهم نامه مقرر گردیده که جامعیت و کیفیت سئوالات به نحوی باشد که تضمین کننده وجود توانمندی علمی – مهارتی لازم پذیرفته شدگان از میان متقاضیان باشد. لذا به متقاضیان آزمون سالجاری که طی دوره های زمانی اعلام شده پیشین ثبت نام کرده و واجد شرایط حضور در آزمون شناخته می شوند، توصیه نمود که از فرصت باقیمانده استفاده نموده و نسبت به ارتقای توان علمی_ تخصصی و آمادگی کامل برای حضور در آزمون اقدام نمایند.

این گزارش حاکی است ، کارت شرکت در آزمون نیزحدود سه روز قبل از آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور توزیع خواهد شد. اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص محل برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون و سایر اطلاعات ضروری ، متعاقباً توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.