همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس انجام شد؛

همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس انجام شد؛

نمایشگاه متالکس با حضور فعال شرکت‌های بزرگ فولادی و صنایع‌معدنی همچون فولادمبارکه اصفهان، میدکو و ذوب‌آهن اصفهان از تاریخ 10 شهریور تا 13 شهریور 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان توسط شرکت رستاک پادویژن در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌‌گری، ماشین‌‌آلات و صنایع وابسته 10 شهریور ماه در مرکز نمایشگا‌ه بین‌المللی استان اصفهان افتتاح شد. در همین راستا شرکت شهر‌ک‌های صنعتی تهران با هدف توسعه بازار و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های ریخته‌گری دومین تور بازدید نمایشگاهی خود را برگزار کرد.
علی سرمدی مجری برگزاری تورهای بازدید صنعتی و نمایشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما و در خصوص این تور گفت: در این تور که دومین تور بازدید نمایشگاهی سال 1401 محسوب می‌شود؛ تعدادی از واحدهای صنعتی فعال در حوزه ریخته‌گری استان تهران ضمن بازدید از نمایشگاه متالکس اصفهان؛ از نزدیک با دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه صنعتی دیدار و گفتگو کردند.
وی بیان کرد: این واحدهای صنعتی که در شهرک‌های صنعتی استان تهران در حال فعالیت هستند؛ با هدف توسعه بازار و همچنین آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های ریخته‌گری به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است نمایشگاه متالکس با حضور فعال شرکت‌های بزرگ فولادی و صنایع‌معدنی همچون فولادمبارکه اصفهان، میدکو و ذوب‌آهن اصفهان از تاریخ 10 شهریور تا 13 شهریور 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان توسط شرکت رستاک پادویژن در حال برگزاری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.