با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سردشت در استان آذربایجان غربی

عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سردشت استان آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شاتا، علی رسولیان روز چهارشنبه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی در شهرک صنعتی سردشت حضور یافت و کلنگ احداث تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی را به زمین زد.

تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سردشت با ظرفیت ۱۰۰متر مکعب در روز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال احداث می شود.

شهرک صنعتی سردشت دارای ۳۰ هکتار مساحت است و ۵۳ قرارداد حق انتفاع در این شهرک منعقد شده که از این تعداد ۴۲واحد دارای پروانه فعالیت هستند.

در این شهرک صنعتی ۳۲ واحد صنعتی فعال وجود دارد که با توجه به نیاز واحدهای فعال این شهرک به فاضلاب، امروز کلنگ تصفیه خانه به زمین زده شد که از پساب این تصفیه‌خانه نیز برای آبیاری فضای سبز این شهرک استفاده خواهد شد.

همچنین در ادامه سفر رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان کرمانشاه، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۳ارومیه با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰متر مکعب در روز مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

گفتنی است که دو هزار و ۴۲۵ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی دارای قرارداد حق انتفاع هستند که از بین آنها یک هزار و ۵۷۲ واحد موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شدند. در حاضر یک هزار ۳۱۶ واحد فعال و ۲۵۶ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد و طی یکسال گذشته با حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی تعداد واحدهای راکد استان از ۲۷درصد به ۱۶درصد کاهش یافته است.

علی رسولیان را در این سفر، “عبدالحمید سرتیپی”مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ، “حسن حاتمی”مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، “کمال حسین پور”نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.