میراحمدی:

تمامی مرزهای مشترک با عراق مسدود است/زائران ایرانی در امنیت کامل هستند

رییس ستاد مرکزی اربعین از ممنوعیت سفر به عراق خبر داد و گفت: با توجه به ناآرامی هایی که امروز در عراق صورت گرفت دولت عراق برای ایجاد امنیت لازم مقررات منع آمد و شد را در سراسر عراق اعلام کرد و به طور طبیعی تمام مرزهای مشترک بین ما و عراق مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به ناآرامی هایی که امروز در عراق صورت گرفت، دولت عراق برای ایجاد امنیت لازم مقررات منع آمد و شد را در سراسر عراق اعلام کرد و به طور طبیعی تمام مرزهای مشترک بین ما و عراق مسدود شد.

وی با بیان اینکه ما از ساعاتی قبل به استحضار زائران رساندیم و اعلام کردیم که از مراجعه به مرزها خودداری کنند، گفت: زائرانی که در پایانه  مرزی بودند به نحو مناسبی به عقب بازگشتند و ما الان زائری در مرز نداریم. امیدواریم به سرعت آرامش به عراق بازگردد و امنیت در عراق حاکم شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: کلیه پروازها به عراق ممنوع شده است و با توجه به اینکه برای ما امنیت کامل زائران است بنابراین تا استقرار کامل امنیت در عراق پروازها لغو شده است.

میراحمدی درباره زائرانی که در عراق حضور دارند، گفت: دقایقی قبل با سفیر ایران در عراق صحبت کردم و ایشان گفتند جای نگرانی وجود ندارد و همه زائران در امنیت کامل هستند و بعد از ممنوعیت رفت و آمد همه زائران با امنیت به کشور باز می گردند.

وی تاکید کرد: برنامه حماسه عظیم اربعین حسینی را با قوت ادامه می دهیم و به زودی آرامش در عراق برمی گردد. زائران مترصد باشند در روزهای آینده زمان حرکت را اعلام می کنیم. زائران ثبت نام در سامانه سماح را ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.