قیمت لاستیک امروز 6 شهریور 1401

قیمت روز لاستیک برای امروز 6 شهریور 1401 اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ کیفیت بالای لاستیک‌های ژاپنی سومیتومو برای اغلب افراد شناخته شده است و به دلیل قیمت بالای آن، معمولاً برای ماشین‌های لوکس و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته لاستیک سومیتومو در مقایسه با سایر رقبای خارجی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. کسانی که قصد خرید لاستیک سومیتومو را دارند، بهتر است بدانند که این لاستیک در بازار ایران معمولاً به سختی یافت می‌شود. لاستیک‌های سومیتومو حرف اول را در استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و اصول ساخت می‌زند.

لاستیک‌های ژاپنی مدت زیادی است که اعتماد بازار ایران را به خود جلب کرده است و در این بین نام‌های یوکوهاما، سومیتومو و بریجستون طرفداران بیشتری دارد. در ابتدا شرکت سومیتومو فعالیت خود را در سال 1630 به عنوان یک تجارت‌خانه آغاز کرد و هم‌اکنون شرکت‌های زیادی تحت نظر سومیتومو فعالیت می‌کنند. سومیتومو دارای شرکت‌های تابعه در عرصه‌های بانکداری، پتروشیمی، صنایع سنگین و… است و شرکت‌های بزرگی چون مزدا و ان ای سی زیر نظر این هلدینگ کار می‌کنند.

قیمت لاستیک ماشین

لاستیک سومیتومو در قطرهای 13-20 اینچ و تنوع بالا تولید می‌شود. یکی از مزایای مهم این لاستیک، عرضه این تایر در ابعاد مرسوم خودروهای داخلی است. تایرهای سومیتومو برای کسانی که به دنبال رانندگی اسپرت و سرعت بالا هستند، بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

شرکت سومیتومو علاوه بر تولید لاستیک برای خودروهای سواری، تایرهای با کیفیتی نیز برای خودروهای تجاری و کامیون‌های سنگین تولید می‌کند. سومیتومو، طیفی وسیع از تایرهای زمستانی طراحی کرده است تا مشتریان، رانندگی در سرما و یخبندان را با راحتی هر چه بیشتر تجربه کنند.

از مزایای تایرهای سومیتومو می‌توان به اصطکاک بهینه، طراحی ناهموار، گارانتی و پشتیبانی بسیار عالی، چسبندگی و فرمان‌پذیری بیشتر اشاره کرد. متقاضیانی که قصد خرید لاستیک سومیتومو یا برندهای دیگر را دارند، می‌‌توانند قیمت روز تایرهای خارجی و داخلی را در جدول زیر مشاهده کنند؛

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.