مدیرعامل سازمان اتکا: امروز تمامی محصولات ارائه شده در سازمان اتکا تولید داخل است

یکی از ویژگی‌های سازمان اتکا داشتن تخفیف‌های ویژه برای مشتریان و حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم‌ محصولات به مشتریان است؛ ضمن‌اینکه امروز تمامی محصولات ارائه شده در سازمان اتکا تولید داخل است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا ضمن بیان مطلب فوق در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت روز خبرنگار و روز صنایع دفاعی گفت: سازمان اتکا امروز با توکل بر خدا و حمایت‌های ارزشمند وزیر دفاع و همچنین با داشتن نیروهای‌‌انسانی متعهد و متخصص با تجربه در سراسر کشور این توفیق را داشته تا تجلی بخش شعار سال باشد.
وی در ادامه به وجود بالای یک هزار و صد فروشگاه در سراسر کشور گفت:‌ خدا رو شکر ما این توفیق را داشتیم که در سبد تولیدات خودمان محصولاتی را ارائه کنیم که سلامت‌محور هستند و توجه به مقوله کیفیت و تامین‌‌امنیت غذایی در سبد تولیدی از موضوعاتی است که به شدت به دنبال آن موضوع هستیم.
به گفته وی موضوع دیگری که به شدت به آن اهمیت می‌دهیم؛ بحث قیمت‌گذاری است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با کاهش هزینه‌های استراتژی شاهد کاهش قیمت تمام شده محصولات باشیم.
علمی خاطرنشان کرد: از نکاتی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا و همچنین در حوزه های تولیدی چه محصولات کشاورزی، باغی و محصولات صنعتی؛ کنترل و نظارت دائمی بر روند خدمات در فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی بوده است. همچنین نظارت و کنترل دائمی بر قیمت‌ها و نوع قیمت‌گذاری.
اعلمی افزود: در فروشگاه‌های اتکا به دلیل اینکه خود سازمان یکی از تولیدکنندگان کشور است؛ توانست تحریم‌ها را بی‌اثر کند و با ذخیره‌سازی مناسبی که انجام شده است؛ باعث شد تا با کمبود کالا مواجه نباشیم.
مدیرعامل سازمان اتکا افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا همواره تخفیفات خود را به جامعه هدف به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌دهد. در همین راستا در سالروز ازدواج حضرت علی‌علیه‌السلام و حضرت فاطمه (س) نمایشگاه دائمی تحت عنوان «مطلع عشق» را در فروشگاه مرکزی دایر کردیم و تلاش داریم تا پایان سال این نمایشگاه را در تمام استان‌ها داشته باشیم.
به گفته وی در این نمایشگاه اقلام موردنیاز سبد جهیزیه که برخی از آنها اقلام تولیدی سازمان اتکا و برخی دیگر از اقلام تولیدی کارخانجات معتبر کشور است؛ به صورت اقساط با زمان ۶۰ ماه و با کارمزد ۴ درصد و برای شاغلان نیروهای مسلح و بازنشستگان سقف تخفیف‌ها از اول شهریورماه برای بازنشستگان ۲۵۰ هزاز تومان و برای شاغلین از ۷۵ هزار تومان به ۱۲۵ هزار تومان و سقف اعتبای خرید کالاهای اساسی برای شاغلان نیروهای مسلح از یک میلیون به دو میلیون تومان افزایش و سقف خریدهای اعتباری کالا با حکمت کارت به مناسبت روز صنعت دفاعی به ۵۰‌ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
وی همچنین تاکید کرد: مهمترین دغدغه ما در سازمان اتکا این است که مردم کمبود کالا نداشته باشند. در همین راستا یکی از برنامه‌های سازمان توسعه مراکز خدماتی در استان‌های کمتر برخوردار است.
مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه سقف خریدهای اعتباری کالا با حکمت‌کارت تاکنون ۲۵ میلیون تومان بود، گفت: به مناسبت روز صنعت دفاعی این مبلغ به ۵۰‌ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
با تاکید بر اینکه این سازمان در مناطق کمتربرخوردار حضوری فعال دارد، خاطرنشان کرد: تلاش شده است که مراکز تولیدی و کارخانجات خود را در استان‌های کمتر برخوردار توسعه دهیم و کالاهای اساسی را به مناطق مرزی و دور از دسترس ارسال کنیم.
به گفته وی سازمان اتکا با بهره‌گیری از نخبگان نیروهای مسلح و کشور توانسته مطالبات رهبر‌معظم‌انقلاب‌اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.
مدیرعامل سازمان اتکا در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان یک سازمان اقتصادی است که بیش از ۶۵ سال فعالیت دارد، اظهار داشت: این سازمان با تولید و عرضه کالاهای باکیفیت تاکنون موفق بوده و هدف ما تامین امنیت‌غذایی جامعه هدف و مردم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.