محبوب ترین یخچال فریزرها برای جهیزیه » ساید و دوقلو

مدل هایی که در اینجا مطرح می شوند، جزو محبوب ترین های بازار هستند ولی لزوماً بهترین و پیشرفته ترین نیستند، چرا که افزایش تقاضا برای محصولات خوش قیمت تر در حال حاضر ایران بیشتر از مدل های گران قیمت و لاکچری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛اگر از شما بپرسند اولین کالای آشپزخانه که زوجین جوان باید به فکر خرید آن باشند چیست، چه پاسخی می دهید؟ احتمال اینکه پاسخ دهید یخچال فریزر خیلی بیشتر از این است که یک کالای دیگر مانند لباسشویی، ظرفشویی و … به ذهنتان بیاید. مطمئنتاً خرید یخچال فریزر برای هر آشپزخانه ای جزو ضروریات و همچنین مهم ترین خریدها به شمار می رود.

یخچال فریزر ایرانی زیر سایه یخچال فریزر خارجی

بدون شک همه می دانیم که شرکت های داخلی با توجه به محدودیت هایی که در تولید و قطعات با آن همراه هستند، تلاش قابل توجهی برای تولید کالاهای باکیفیت می کنند(نه همه ولی بیشترشان)، اما واقعیت این است که یخچال فریزرهای داخلی در برابر یخچال فریزرهای خارجی (به خصوص کره ای) حرف زیادی برای گفتن ندارند. یخچال فریزرهایی که ال جی، سامسونگ و بوش( آلمان) تولید می کنند قطعاً کیفیت و کارایی چند برابری به نسبت مدل های داخلی دارند ولی باید نیم نگاهی هم به تفاوت قیمتی این دو گروه انداخت. به همین دلیل برندهای خارجی کمی از تنوع تولیدات شان را به کالاهایی اقتصادی تر نسبت داده اند.

در ادامه محبوب ترین یخچال فریزرهای اصلی را معرفی می کنیم، که در بازار حال حاضر ایران طرفداران زیادی دارند. مدل هایی که در اینجا مطرح می شوند، جزو محبوب ترین های بازار هستند ولی لزوماً بهترین و پیشرفته ترین نیستند، چرا که افزایش تقاضا برای محصولات خوش قیمت تر در حال حاضر ایران بیشتر از مدل های گران قیمت و لاکچری می باشد.

یخچال فریزر ساید، دوقلو یا بالا پایین؟

در بازار حال حاضر سه دسته یخچال فریزر وجود دارد که ساید بای ساید، دوقلو و بالا پایین هستند. هر کدام از این سه مدل طراحی، امکانات و قیمت متفاوتی دارند و برای گروه خاصی از افراد مناسب هستند. اگر بخواهیم یک دسته بندی قیمتی انجام دهیم به ترتیب ارزانتر بودن؛ بالا پایین، دوقلو و ساید ترتیب بندی می شوند. در بخش بعدی هر کدام را جداگانه معرفی می کنیم و ویژگی های منحصر بفردشان را ذکر می کنیم.

یخچال فریزر دوقلو بدون محدودیت فضا

یکی از بهترین پیشنهادها برای هر کسی که قصد خرید یخچال فریزر دارد، مدل دوقلو می باشد چرا که علاوه بر طراحی و امکانات هیچ محدودیت فضایی ندارید. این مدل یخچال و فریزرها مخصوص خانواده های بزرگ است. در این گروه شاهد یخچال فریزر 40 فوت هستیم و بیشتر مدل ها در این ظرفیت تولید می شوند. اگر تمایل به خرید یخچال فریزر 30 فوت و این حوالی دارید عمده انتخاب ها ساید بای ساید خواهند بود.

یخچال فریزر دوقلو طراحی جذاب و مستقلی دارد و از مزیت های اصلی آن امکان قرار دادن یخچال و فریزر جدا از هم است. در کل اگر در خصوص بودجه محدودیت ندارید و جمعیت خانواده تان زیاد است باید سراغ این گروه از یخچال فریزرها بیایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید در مقایسه با دوقلو انتخاب کمی گرانتر و در ابعاد کمی کوچک تر است. تولیدات ساید بای ساید تنوع طراحی بیشتری دارند و امکانات هوشمند بیشتری ارائه می دهند. در این بین یخچال های ساید ال جی از فناوری های جذابی مانند اینستاویو بهره مند هستند که یک ایده جذاب و لاکچری به حساب می آید. به صورت کلی و در یک کلام اگر به هوشمند بودن و داشتن قابلیت های بروزتر توجه دارید و همچنین داشتن قابلیت هایی همچون یخ ریز و آبریز اتوماتیک برای تان مهم است باید ساید بای ساید بخرید.

یخچال فریزر بالا پایین

در مقایسه با دو مدل دیگر، یخچال فریزرهای بالا پایین اقتصادی تر و همچنین در ابعاد کوچک تر هستند، لازم به ذکر است که امکانات پیشرفته ای که در ساید بای ساید دیده می شود، اینجا دیگر خودنمایی نمی کند. این دسته از یخچال فریزر ها خود دو گروه اند یکی مدل هایی که فریزرشان بالای یخچال قرار می گیرد و گروه دوم فریزر زیر یخچال قرار می گیرد. اگر یک زوج جوان هستید و جمعیت زیادی در خانه تان نیست، همچنین خیلی بابت خرید نمی خواهید هزینه کنید، این مدل گزینه مناسب تری برای شماست.

رنگ یخچال فریزر

موضوع دیگری که در خرید باید به آن توجه کنید رنگ یخچال فریزر است. عمده یخچال فریزرها رنگ سفید، نقره ای و دودی هستند اما رنگ های دیگری هم در برخی مدل ها دیده می شود. اینکه یخچال فریزر نقره ای بخرید یا یخچال فریزر سفید کاملاً سلیقه ای است و به دیزاین آشپزخانه تان مربوط می شود، اگر قبلاً لباسشویی و ظرفشویی خریداری کرده اید، یخچال تان هم متعاقباً باید همرنگ با آنها باشد.

یخچال فریزر از کدام برند بخریم؟

اینجا در خصوص سه برند تولید کننده یخچال فریزر صحبت می کنیم که بالای 90 درصد تولیدات و فروش را در اختیار دارند، به طور میانگین از هر 10 خانواده 9 موردشان یخچال فریزری از این برندها دارند.

02

تا اینجای کار در مورد انواع یخچال فریزر صحبت کردیم و حالا وقتش رسیده که بسته به نیاز از یکی از برندهای ال جی، سامسونگ و بوش انتخاب تان را انجام دهید. به صورت کلی یک معرفی از هر کدام از یخچال فریزرهای این برندها انجام می دهیم.

  • یخچال فریزر ال جی: این محصولات متنوع، با طراحی با کلاس و همچنین پر از قابلیت های جذاب هستند، از مهم ترین آن ها می توان به فیلتر هایژن فرش و طراحی اینستاویو در ساید بای ساید ها اشاره کرد.
  • یخچال فریزر سامسونگ: سامسونگ هم با اختلاف کمی بعد از ال جی فروش عالی دارد، یخچال های سامسونگ از لحاظ طراحی و کارایی واقعاً عالی هستند. مهم ترین مشخصه ساید بای ساید های سامسونگ داشتن بخش هوم بار برای دسترسی راحت تر به مواد غذایی پرمصرف است. همچنین موتور اینورترتر دیجیتال سامسونگ عملکرد اثبات شده ای ارائه داده است.
  • یخچال فریزر بوش: بوش اما در مقایسه با دو برند دیگر، دست به عصاتر است و نوآوری های زیادی انجام نمی دهد. با این وجود یخچال فریزرهای بوش کیفیت و متریال ساخت عالی دارند و در کل سطح کلاس شان کمی بالاتر است، شاید به دلیل قیمت و اعتبار عالی این برند آلمانی باشد.

اینکه بین سه برند محبوب کدام یک را انتخاب کنید، به سلیقه شخصی تان و همچنین میزان بودجه تان بستگی دارد ولی به طور کلی با هر بودجه ای چند انتخاب از این سه مارک پیش رو دارید که میتوانید انتخاب کنید. فراموش نکنید که خرید یخچال فریزر یک فرایند مهم و سرمایه گذاری بلند مدت است که می تواند آسایش اهل خانه را مستقیماً تحت تاثیر قرار دهد، با یک یخچال فریزر با کیفیت این آسایش را برای سالیان متوالی حفظ کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.